recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-P50ST50Y vs Samsung UE46ES7005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TX-P50ST50Y vs Samsung UE46ES7005

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rudiurban Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-November-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rudiurban Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TX-P50ST50Y vs Samsung UE46ES7005
    Sendt: 23-November-2012 kl. 20:49
Ja, emnet siger vist det hele.
Jeg har brug for at allround tv i prisklassen 8-10.000, og str. 46 - 50"
Jeg ser fortrinsvist dvd/bd, men naturligvis også nyheder, doku og almindelige tv-udsendelser.
Tre-fire timer om ugen skal det bruges til Xbox.
Det kommer ikke til at hænge, men blot stå på foden.
Forhåbentlig skal det bruges til HBO, hvis ellers de får nosset sig sammen til det danske marked.

Jeg har i dag set på ovenstående, og begge så gode ud, men kunne umiddelbart bedst li' billedet på Panasonic.

Jeg har læst forskellige tests af de to, men vil hellere høre det fra jer: Hvad ville I vælge af de to?
Til top
MortenKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-December-2006
Sted: Denmark
Point: 751
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 22:17
Jeg ville gå efter Samsung , er selv ejer af et Panasonic ST50 50" .
Viser flotte billeder men lider rigtig meget af retention og har fået et TV2 logo burn in.
Er så skuffet da mit gamle Panasonic pv60 ikke havde disse problemer.
Eneste positive ting er at jeg kun gav 7300 kr for ST50''eren
Panasonic TX-P50ST50

Panasonic dvd S53

NAD 356 BEE med indbygget DAC

Sonos Connect

B&W DM685
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 22:58
At købe plasma i dag, et et rent lotteri, om man får et tv, som ikke får burn-in.
Jeg har et samsung 51D8005, som har et suverænt godt billede, den har desværre en svaghed for TV2News logo, hvilket jeg kan se svagt når der er hvid baggrund. andre logo'er giver ikke problemer. 
så hvis man kan leve med lidt retention og burn-in, så er et plasma det bedste valg, hvis man ikke kan, så er et ES7005 også et rigtig godt valg. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu