recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TXP50V10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TXP50V10

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 11:50
Er der nogen der har snuppet det sidste fra Merlin, har lige skrevet med dem "Du siger:
hej, jeg ville høre om i parelleimporteres jeres panasonic plasma tv
Kim:
Vi parallelimportere slet ikke tv, så det er den danske model"

Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 12:05
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Hej Henrik

Tak for svar... Jeg kunne dog uanset hvad ikke drømme om at røre parallelimport med en ildtang. Fint nok at de skriver der er reklamtionsret, men det betyder stadig at der er stor sandsynlighed for at man skal vente længe på at få sit tv retur, samt at det ikke er sikkert at skærmen virker optimalt i DK. Vil råde alle til at lade være med dette.

Venligst
Strange

Mht. parallelimport skal man selvfølgelig undersøge om det er en model (tunere), som virker her i dk, ligesom man efter min mening skal være lidt mere kritisk med den forhandler man handler med, da det jo er forhandleren der står alene med reklamation etc.

Når det er sagt mener jeg ikke at det er et problem at købe parallelimport (ihvertfald for nogenlunde "erfarne netkøbere" der har en fornuftig viden om det produkt de vil købe) og generelt at fraråde det er efter min mening helt ved siden af.  

Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 12:07
Nu kender 90% af danmarks befolkning nok ikke så meget til TV som folk herinde gør...
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 12:43
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Hej Henrik

Tak for svar... Jeg kunne dog uanset hvad ikke drømme om at røre parallelimport med en ildtang. Fint nok at de skriver der er reklamtionsret, men det betyder stadig at der er stor sandsynlighed for at man skal vente længe på at få sit tv retur, samt at det ikke er sikkert at skærmen virker optimalt i DK. Vil råde alle til at lade være med dette.

Venligst
Strange

Mht. parallelimport skal man selvfølgelig undersøge om det er en model (tunere), som virker her i dk, ligesom man efter min mening skal være lidt mere kritisk med den forhandler man handler med, da det jo er forhandleren der står alene med reklamation etc.

Når det er sagt mener jeg ikke at det er et problem at købe parallelimport (ihvertfald for nogenlunde "erfarne netkøbere" der har en fornuftig viden om det produkt de vil købe) og generelt at fraråde det er efter min mening helt ved siden af.  

Fuldstændigt enig . Er prisdifferencen stor nok er det da bare afsted mht par. import . Man har under alle omstændigheder returretten i 14 dage. Har selv haft parallelimporteret TV som har været til rep helt uden problemer. Det handler mest af alt om at handle hos en seriøs netbutik.Deres service og håndtering af rep. er i det store og hele fuldt ud på højde med branchens .

Men der er mange myter og spøgelser derude . . .  

Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 12:54
Myte? Er vi enige om at man ofte hører om perioder på op til 3 måneder før folk får deres TV igen?
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 13:15

Myte? Er vi enige om at man ofte hører om perioder på op til 3 måneder før folk får deres TV igen?

Ofte er nok at stramme den! Men det sker da af og til. Efter min mening ofte fordi folk handlede med den dårlige forhandler, der var billigst på prisdatabasen (for at spare den sidste halvtedser).

Personligt handler jeg ikke med Pixmania og lignende pga. de historier man kan læse om dem. Hvorimod jeg ikke ville have noget imod at handle med Cinemagic, Proshop etc. da de har et godt ry.

I øvrigt har jeg for nylig købt ny skærm ved Komplett, da jeg også primært har hørt gode ting om dem.

Derudover er en rep tid på 3 måneder jo lige til en klage til FKN. max rep. tid er noget i retning af 5-6 uger, derefter har du ret til at hæve handlen. De fleste seriøse forhandler vil jo også forholde sig fornuftigt til dette, men sparede du den sidste halvtredser..... 

Redigeret af thor-thor - 12-Oktober-2009 kl. 13:30
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu