|
Panasonic TX-P50VT60Y og adgang til timetæller? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2014 kl. 16:18 |
Hej
Da jeg har anskaffet en demo - med burn-in som beskrevet i en anden tråd - antager jeg, at skærmen har kørt langt over 200 timer og dermed er kørt til. Alligevel, da jeg har læst om muligheden, kunne jeg godt tænke mig at få adgang til det punkt i menuen eller andetsteds, hvor man kan se, i hvor lang tid panelet har været tændt. Nogen, der kender dertil? Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 16-April-2014 kl. 17:57 |
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.controlcal.com/forum/showthread.php?t=1006
Prøv om ikke det kan give dig svaret. |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@Nick_S
Tak for svaret. Det vil jeg kigge nærmere på Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |