|
panasonic tx-p50xt50y |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chrisligo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2020 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2020 kl. 09:04 |
Godmorgen alle😁 jeg står med et lille problem mit tv panasonic tx-p50xt50y tænder op og lukker bed igen og blinker 3 gange holder pause og blinker igen 3 gange. Hvad kan det være og er da nogen da ved hvad jeg kan gøre. Mvh Chris
|
|
![]() |
|
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mener du kan finde en beskrivelse af fejlkoden på nettet.
Min Pana V10 gjorde det samme og var dermed dømt død
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5321 |
Lidt Googling fandt: |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Chrisligo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2020 Status: Offline Point: 4 |
Den tæder op i grønt og lukker ned med det samme og blinker 3 fange rødt der efter ikk helt som på videoen men mange tak tror i at mit tv er helt færdigt😖
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19631 |
Jeg tolker det som om du har en 3,3 volt spænding på et printkort der mangler. Enten på grund af strømforsyningen på kortet er defekt, eller fordi en ting på printkortet trækker alt for meget strøm og forsyningen dermed lukker ned. Dit tv er ~8 år gammelt, det er nok bare tid til et nyt..... Klaus |
|
![]() |
|
Mange tak for svaret nedtur men så må jeg ud og finde et nyt😖👎
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |