recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-P60ZT60E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TX-P60ZT60E

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 16:34
Den koster 30000 Kr. hos danske forhandlere, eksempelvis hos Elgiganten. De har ifølge deres hjemmeside minimum 30 på lager. Hvis ikke de får dem solgt inden for en overskuelig fremtid, sætter de den nok yderligere ned, men lige nu tror jeg ikke den bliver billigere end de 30.000 Kr.

Redigeret af vasif - 02-Januar-2014 kl. 16:35
Til top
ThomasNorge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-December-2013
Sted: Hitra, Norge
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasNorge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 16:35
30000 er allerede en lav pris. Tror normal pris er 39000.
Mvh Thomas
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 21:55
Jeg tror dog stadig ikke, det er smertegrænsen for, hvad forhandleren kan sælge den til, ihvertfald ikke med VT60 65". 39000 Kr. er en latterlig kunstig høj pris, og de fik heller ikke solgt en skid med de priser. Panasonic og forhandlerne er nød til at sænke priserne, og 30.000 Kr. virker stadig ikke som den helt reelle pris (Jeg tror stadig Pana håber at kunne trække lidt ekstra klejner hjem på denne skærm). Skærmene har heller ikke har samme status som med Pioneer i sin tid, da de lukkede og slukkede for Plasma.

Jeg tror priserne falder yderligere.

Redigeret af vasif - 02-Januar-2014 kl. 21:56
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasNorge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 21:56
Jeg håber du har ret. Jeg holder lidt igen med at bestille mit 65" VT60
Mvh Thomas
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 22:12
Jeg venter også på den falder i pris. Expert havde den til 20.000 Kr en enkelt dag, og de plejer sjældent at sælge en vare med tab (Modsat f.eks. Elgiganten), måske en lille smule i dette tilfælde, fordi de gerne ville af med skærmerne, da de har fattet, at de ellers risikerede at have dem liggende, uden at kunne få dem solgt til de priser den er i nu. 

Kunstig absurd højre priser fra launch gør, at producenten og forhandlerne kan kreere "slagtilbud", uden egentlig at være det i alle tilfælde. Den reelle "final price" på denne skærm får vi at se inden for et par måneder.

Redigeret af vasif - 04-Januar-2014 kl. 13:56
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 12:53
Jeg sidder lidt i samme situation - hvor jeg mere tænker på om man skal vente på LED 2014 modellerne fra Pana? Tror I de kan nærme sig plasma i billedkvalitet?

Jeg har et 4-5 gammelt Pana (ZT? kan ikke huske navnet) og jeg har stadig til gode at se et bedre billede - ud over de nyere plasma. 
Derfor tænker jeg også på at hoppe på en 55VT60.

I øvrigt forstår jeg ikke Panasonics prissætning - burde tomme-prisen ikke blive lavere når du køber en større skærm?

BORING!
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 13:53
Panasonic proklamerer, at deres nye 4K LED-modeller vil være på niveau med deres Plasma.

Bliver spændende at se, om det i så fald holder stik:)

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 13:56
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jeg sidder lidt i samme situation - hvor jeg mere tænker på om man skal vente på LED 2014 modellerne fra Pana? Tror I de kan nærme sig plasma i billedkvalitet?

Jeg har et 4-5 gammelt Pana (ZT? kan ikke huske navnet) og jeg har stadig til gode at se et bedre billede - ud over de nyere plasma. 

I øvrigt forstår jeg ikke Panasonics prissætning - burde tomme-prisen ikke blive lavere når du køber en større skærm?

Hvad tænker du på?

Redigeret af lunddal - 08-Januar-2014 kl. 13:57
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasNorge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 13:57
Men kan deres 4K LED 65" købes for 25000kr, som VT60 kan?

Mvh Thomas
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 14:29
Der er intet officielt omkring prisen, men regn med en langt højere pris end 25.000 Kr. Panasonic's nuværende 4K TX-L65WT600, som ikke fåes i DK lige nu ihvertfald, koster som vejledende pris i UK, omregnet i danske kroner, 50.000.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Hvad tænker du på?

Hvad mener du?

BORING!
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 16:16

Hvad mener du?

Med at tomme-prisen burde blive lavere når du køber en større skærm.

Er det inden for samme serie du sammenligner? Nu er der jo nævnt både ZT og VT i tråden.

Men derudover ser jeg ikke at det er en selvfølge at tommeprisen skulle falde, for når skærmen bliver større, kan de lave færre tv.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu