|
Panasonic TX-P60ZT60E |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den koster 30000 Kr. hos danske forhandlere, eksempelvis hos Elgiganten. De har ifølge deres hjemmeside minimum 30 på lager. Hvis ikke de får dem solgt inden for en overskuelig fremtid, sætter de den nok yderligere ned, men lige nu tror jeg ikke den bliver billigere end de 30.000 Kr.
Du kan følge prisudviklingen: http://www.pricerunner.dk/pl/2-2886592/TV/Panasonic-Viera-TX-P60ZT60E-Sammenlign-Priser Redigeret af vasif - 02-Januar-2014 kl. 16:35 |
||
![]() |
||
ThomasNorge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
|
30000 er allerede en lav pris. Tror normal pris er 39000.
|
||
Mvh Thomas
|
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
|
Jeg tror dog stadig ikke, det er smertegrænsen for, hvad forhandleren kan sælge den til, ihvertfald ikke med VT60 65". 39000 Kr. er en latterlig kunstig høj pris, og de fik heller ikke solgt en skid med de priser. Panasonic og forhandlerne er nød til at sænke priserne, og 30.000 Kr. virker stadig ikke som den helt reelle pris (Jeg tror stadig Pana håber at kunne trække lidt ekstra klejner hjem på denne skærm). Skærmene har heller ikke har samme status som med Pioneer i sin tid, da de lukkede og slukkede for Plasma.
Jeg tror priserne falder yderligere.
Redigeret af vasif - 02-Januar-2014 kl. 21:56 |
||
![]() |
||
ThomasNorge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
|
Jeg håber du har ret. Jeg holder lidt igen med at bestille mit 65" VT60
|
||
Mvh Thomas
|
||
![]() |
||
|
Jeg venter også på den falder i pris. Expert havde den til 20.000 Kr en enkelt dag, og de plejer sjældent at sælge en vare med tab (Modsat f.eks. Elgiganten), måske en lille smule i dette tilfælde, fordi de gerne ville af med skærmerne, da de har fattet, at de ellers risikerede at have dem liggende, uden at kunne få dem solgt til de priser den er i nu.
Kunstig absurd højre priser fra launch gør, at producenten og forhandlerne kan kreere "slagtilbud", uden egentlig at være det i alle tilfælde. Den reelle "final price" på denne skærm får vi at se inden for et par måneder.
Redigeret af vasif - 04-Januar-2014 kl. 13:56 |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
|
Jeg sidder lidt i samme situation - hvor jeg mere tænker på om man skal vente på LED 2014 modellerne fra Pana? Tror I de kan nærme sig plasma i billedkvalitet?
Jeg har et 4-5 gammelt Pana (ZT? kan ikke huske navnet) og jeg har stadig til gode at se et bedre billede - ud over de nyere plasma. Derfor tænker jeg også på at hoppe på en 55VT60. I øvrigt forstår jeg ikke Panasonics prissætning - burde tomme-prisen ikke blive lavere når du køber en større skærm?
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
|
Panasonic proklamerer, at deres nye 4K LED-modeller vil være på niveau med deres Plasma.
Bliver spændende at se, om det i så fald holder stik:) |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
|
Hvad tænker du på? Redigeret af lunddal - 08-Januar-2014 kl. 13:57 |
||
![]() |
||
|
Men kan deres 4K LED 65" købes for 25000kr, som VT60 kan?
|
||
Mvh Thomas
|
||
![]() |
||
|
Der er intet officielt omkring prisen, men regn med en langt højere pris end 25.000 Kr. Panasonic's nuværende 4K TX-L65WT600, som ikke fåes i DK lige nu ihvertfald, koster som vejledende pris i UK, omregnet i danske kroner, 50.000.
|
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
|
Hvad mener du?
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
|
Med at tomme-prisen burde blive lavere når du køber en større skærm. Er det inden for samme serie du sammenligner? Nu er der jo nævnt både ZT og VT i tråden. Men derudover ser jeg ikke at det er en selvfølge at tommeprisen skulle falde, for når skærmen bliver større, kan de lave færre tv. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |