recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-P60ZT60E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TX-P60ZT60E

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2014 kl. 10:06
Y er nordisk model. E er europæisk model. Der er ikke forskel på Tv'et, men der kan godt være forskel på hvad den nordiske model indbefatter af ekstra ting, såsom reparations-service i DK, pixelgaranti, osv.
Til top
ThomasNorge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-December-2013
Sted: Hitra, Norge
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasNorge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2014 kl. 15:57
Så de nordiske forhandlere af E modellen har paralleimporteret dem og derfor ingen garanti osv?

Kan nemlig købe en 65vt60e for 21000 hvorimod 65vt60y koster 24995
Mvh Thomas
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2014 kl. 18:16
Der er altid 2 års reklamationsret på varer købt i en dansk butik, så du er dækket ind på samme vilkår. Måske du skulle skrive eller ringe til forhandleren af E-modellen først, og få dem til at garantere, at modellen har præcis de samme egenskaber som Y-modellen, og/eller spørge dem om, hvad forskellen kunne være. Men generelt set så er det præcis det samme Tv. Har selv i sin tid købt 2-3 forskellige Pana E-modeller fra Panasonic engang, èn til mig, og til nogle andre, og de var fuldstændig identisk med en Y-model. De eneste forskelle der kunne være er, om E-modellerne har DVB-T2 tuner (Antenne), og om modellerne ikke officielt er godkendt til Yousee og Boxer, selvom det alligevel vil virke.

Redigeret af vasif - 10-Januar-2014 kl. 18:24
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2014 kl. 12:33

Fik lige tilbudt et 60zt60 for lige over 25 kilo, så jeg måtte bare sige ja. Wink

Mit Pio 500 havde fået et meget svagt rødt skær, må se om det kan fikses og hænges et andet sted i huset.

Skal tilføjes at det ikke er min normale TV pusher.

Redigeret af SVP03 - 20-Januar-2014 kl. 12:43
SVP03
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2014 kl. 12:43
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Fik lige tilbudt et 60zt60 for lige over 25 kilo, så jeg måtte bare sige ja. Wink

Mit Pio 500 havde fået et meget svagt rødt skær, må se om det kan fikses og hænges et andet sted i huset.

Rigtig god pris
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2014 kl. 12:58

Skal tilføjes at det ikke er min normale TV pusher.

Det lyder som en rigtig god handel! Håber du vil skrive om dine erfaringer med denne topmodel.
Til top
MI5 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Juli-2013
Sted: Skælskør, DK
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MI5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2014 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Rigtig god pris

Kan det røbes af hvorfra dette fine tilbud stammer?
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2014 kl. 22:56

Panasonic Viera TX-P65VT60E koster nu kun 20309 Kr hos Cinemagic. God og vel 5000 Kr. billigere end Y-modellen. Har ikke fået bekræftet endnu fra forhandleren, om E-modellen er med DVB-T2 tuner (Hvilket stort set er den eneste forskel der kunne være, og endda unødvendigt for mange med Kabel-tv, og som kun ser tv via parabol, eller slet ikke abonnerer på Boxer-tv')

Redigeret af vasif - 05-Februar-2014 kl. 23:01
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu