|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
buller1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() Sendt: 31-Oktober-2006 kl. 23:56 |
Jeg har egentligt set mig lidt lun på Panasonic TH42PV600 - men det er jo uden digital tuner. Jeg synes kun det er i udlandet at jeg ser PX600 modellen med digital tuner - hvorfor mon?
Er det ikke dumt at købe uden digital tuner?, når min antenneforening med kabeltv lægger de digitale kanaler ud som DVB-T signal (ikke kun DVB-C, som man kunne forvente). Det var det jeg fik at vide i dag af min antenneforening. Skal man så til at bestille i Tyskland for at få denne model med digital tuner? Jeg har også kigget lidt på Pioneer PDP 42XD som alternativ, som jeg kan købe i DK! Hvad vil I råde mig til at vælge? Redigeret af buller1 - 31-Oktober-2006 kl. 23:57 |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Buller1 Nu har det jo aldrig fra den danske Telestyrelse været et krav om TV absolut skulle være med digitale tunere, i modsætning til for eks. USA. Og hvis du køber uden en sådan, har du ingen problemer med opdatering. Man kan ikke opdatere noget man ikke har. For ikke glemme den dag hvor Canal Digital [som Gatekeeper] kræver godkendelse af fremtidens digitale tunere, jeg mener, disse skal vel kunne dekode et HDTV signal. Og dekode andre betalbare SD programmer som i Sverige, sammenligningen holder ikke helt ___ |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Jeg har læst et sted at Panasonic påtænker at lancere de nævnte TV med DVB-T i Danmark i 2007.... Men hvorfor ik købe i tyskland? Så sparer du jo samtidig også penge |
|
![]() |
|
buller1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
Jeg har ikke mod på at købe så stor en ting i Tyskland - især ikke når én af brugerne herinde nævner, at han benytter sit fladskærmstv nr.6 - de første 5 fik han byttet. - Så er det lidt nemmere, hvis uheldet skulle være ude, at foretage ombytning i Danmark. Og på den lange transport, hvem ved, om plasma-tv´et bliver lagt ned med stor risiko for skade. Fordi jeg er interesseret i digital tuner i mit tv - er det faktum, at hvis du udelukkende skal bruge selector - skal du lave indstilliger med Tv-fjernbetjening og skifte kanal med Selectors fjernbetjening - det kan da virkelig bringe mit p... i kog. |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Jeg tror nu ikke ham med fladskærmtv nr. 6 er særlig repræsentativ Men det er da worst case - ingen tvivl om det. Jeg vil nu stadig mene at sørger man for at have en europæisk garanti er det fuldstændig ligegyldigt da TV'et afhentes og repereres i DK selvom det er købt i Tyskland. Iøvrigt har jeg lige købt et PX60 som ankom med en fejl fra fabrikken. Kontaktede den tyske forhandler som dagen efter afsendte et nyt af slagsen istedet for. Det er faktisk bedre service end nogle danske forhandlere som først skulle afhente, konstatere fejl, reperere, osv Så man skal lige se tingene lidt i perspektiv |
|
![]() |
|
Kasmus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
Hvad var det for en forhandler i Tyskland ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Medianess... Synes det er ret genialt at de sender et nyt og afhenter det defekte i samme ombæring. Så Medianess ligger helt i top hvad angår reklamation og håndtering af fejl Redigeret af troelsit - 02-November-2006 kl. 11:49 |
|
![]() |
|
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Ellers er der jo altså: http://www.digital4all.dk/shop/default.asp?ProductID=888893& amp;SetLng=26 De siger, den er på lager. Mvh. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, den koster 14.925 KR hos Medianess - men kommer ik på lager før om 10-14 dage
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |