recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic UK har anerkendt PV60 Purple sn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic UK har anerkendt PV60 Purple sn

 Besvar Besvar Side  <12345 15>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2007 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af sabre2 sabre2 skrev:

Tc står muligvis i et dilemma her som forhandler da deres PV60 muligvis er parallel import ( gæt fra min side ), derfor vil de ikke umiddelbart henvende sig til Nordic, deres reference er en eller flere udenlandske centre. Jeg tror det lidt hen af vejen forklare deres stillingtagen i denne sag. Som sagt rent gæt fra min side, men hvis sammenhængen er sådan forstår man nok bedre deres dilemma. Ikke at det løser vores problem dog



Det var også mit gæt, men ville ikke skrive det uden at være sikker ...

Hvis det er tilfældet kan TC ikke forvente hjælp fra Nordic.

Vil stadig mene at kun en part kan sætte gang i en service update - det er Nordic, som igen skal have grønt lys fra Panasonic Europa - som igen skal have grønt lys fra Panasonic Japan eller hvad komandovejen nu er i Panasonic.

Hverken TC, lokale service partners, Panasonic Danmark kan gøre noget som helst før der er grønt lys, uanset hvor velvillige og serviceminded de er.

Så det bedste man kan gøre er at presse på - dvs maile Panasonic Nordic ned - så service update i DK kan sættes på listen.








Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
sabre2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2007 kl. 11:11

Send til en eller alle følgende:

Henning.Ahrens@eu.panasonic.com

Jarle.Ruud@eu.panasonic.com

Mikael.Farjsjo@eu.panasonic.com

og ja, jeg mener også at det først og fremmest er Panasonic Nordic vi skal have i tale, dels ved direkte henvendelse, dels via Forhandlere.

Tc står muligvis i et dilemma her som forhandler da deres PV60 muligvis er parallel import ( gæt fra min side ), derfor vil de ikke umiddelbart henvende sig til Nordic, deres reference er en eller flere udenlandske centre. Jeg tror det lidt hen af vejen forklare deres stillingtagen i denne sag. Som sagt rent gæt fra min side, men hvis sammenhængen er sådan forstår man nok bedre deres dilemma. Ikke at det løser vores problem dog



Redigeret af sabre2 - 22-Februar-2007 kl. 11:13
Til top
OveA Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 22:42
Er der en E-mail man skal bruge hvis man vil have fat i Panasonic DK fro at brokke sig over de Lilla slanger  
Ove Andersen
Alt kan laves Bare der er tid og penge nok...
PANASONIC 50"PX70E
PANASONIC 42"PV60E (SOLGT)
---42" er alt for lille--
SONY PS3        NICE
Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 22:31

Hej Alle.

Der er oprettet en ny opsamlingstråd til at holde overblik over purple snakes.

Der har været en parallel diskussion i tråden Purple snakes - opsamling den vil i fremtiden foregå i nærværende tråd. Purple snakes - opsamling bliver i systemet, så I kan gå tilbage og se, hvad der blev diskuteret.

Rapportering til enand ang. opsamling henvises til: Pana PV60 Purple snakes - Opsamling. -Den tråd er KUN til opsamling og ikke til diskussion.

Beklager forvirringen

...Ole

Moderator, recordere.dk
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juli-2005
Status: Offline
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af troelsit troelsit skrev:


Diskussionen med TC kommer sig af, at de kategoriserer fænomenet som en egenskab. Det er en anelse provokerende synes jeg



Lige netop. Også derfor jeg reagerede, som jeg gjorde.

Jeg har før haft en fladskærm, som jeg mente var defekt, men butikken (det var ikke TC) blev ved med at hævde, at skærmen intet fejlede.
Jeg pressede på og fik endelig butikken til at hente skærmen til undersøgelse på et servicecenter og her viste det sig, at panelet var defekt og jeg fik derefter pengene tilbage.

Når jeg skriver, at en skærm har en fejl, så har skærmen sgu en fejl!

Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2006
Status: Offline
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 16:12

Der findes vist flere forskellige service centre i DK. Først kontaktede jeg service center vest, men de er IKKE et Panasonic service center.

Der ligger som nævnt også et i Pandrup som jeg også har rettet henvendelse til. De har så kontaktet Panasonic Nordic gennem deres kontakt Henning Ahrens og forventer et endeligt svar fra Hovedkontoret om 14 dage.

Derudover er der et Panasonic service center i Odense - dem har jeg også ringet til, men der var så lang telefonkø, så gad ikke vente....



Redigeret af troelsit - 21-Februar-2007 kl. 16:13
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530
Squeezebox V3
Minipods
Bass-station
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

Tc forholder sig til de facts som de har, Panasonic Nordic har ike udtalt sig
om en mulighed for FW opgrade.

Hvis i ikke flytter jeres fokus mod Panasonic Nordic, så er jeg bange for at i
ikke får løst jeres problem.


TC forholder sig jo netop IKKE til facts - men skriver noget hjemmebrygget. Fakta er at Panasonic Nordic ikke har meldt ud !

Hvis man har fulgt lidt med i hvordan det er gået i de andre lande, går der lidt tid før det pågældende lands kontor melder ud - så det venter vi på at Nordic skal gøre ...




Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af troelsit troelsit skrev:

enig - det er Panasonic Nordic vi skal have i tale...


Jeg afventer jo også bekseden fra service center nord. De svarede jo at de
forventede svar fra Panasonic Nordics hovedkontor indenfor 2
uger.Diskussionen med TC kommer sig af, at de kategoriserer fænomenet
som en egenskab. Det er en anelse provokerende synes jeg



Er det service center nord som står for rep af jeres Panasonic skærme?
Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2006
Status: Offline
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 16:05

enig - det er Panasonic Nordic vi skal have i tale...

Jeg afventer jo også bekseden fra service center nord. De svarede jo at de forventede svar fra Panasonic Nordics hovedkontor indenfor 2 uger.

Diskussionen med TC kommer sig af, at de kategoriserer fænomenet som en egenskab. Det er en anelse provokerende synes jeg

Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530
Squeezebox V3
Minipods
Bass-station
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 16:03
Tc forholder sig til de facts som de har, Panasonic Nordic har ike udtalt sig
om en mulighed for FW opgrade.

Hvis i ikke flytter jeres fokus mod Panasonic Nordic, så er jeg bange for at i
ikke får løst jeres problem.
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:



[QUOTE=Bendix]Det er sjovt som man altid prøvet at placere aben det
forkerte sted, hvis
panasonic ikke officielt erkender fejlen, hvad mener i så TC kan gøre?

Mudderkastning mod tc kommer man ingen vegne med.
I dette
tilfælde vil jeg mene TC overfortolker noget i et forsøg på at finde en
"løsning" her og nu.Hvis man har læst hvad der sker i de andre lande, blir
der foretaget en update af en driver ( D-board udskiftes ) som en service,
tilsyneladende hjemme hos kunden.Denne update sker land-efter-land.
Mon ikke turen kommer til Danmark når man nu ER gået igang i andre
lande ....[/
QUOTE]

Jo det gør den sikkert, det håber jeg da for Jer når i ser det som et
problem.

Jeg synes i skal flytte fokus til Panasonic DK, og forsøge at få DK med ind
i deres FW tilbud.


... nu er det TC der sætter fokus på sig selv ved at overfortolke ( fejlfortolke) hvad Panasonic har meldt ud - istedet for at optræde lidt professionelt - hvis man ikke ved ud eller ind, er det bedst at tie stille eller fortælle at man ikke ved ud eller ind.
Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:



[QUOTE=Bendix]Det er sjovt som man altid prøvet at placere aben det
forkerte sted, hvis
panasonic ikke officielt erkender fejlen, hvad mener i så TC kan gøre?

Mudderkastning mod tc kommer man ingen vegne med.
I dette
tilfælde vil jeg mene TC overfortolker noget i et forsøg på at finde en
"løsning" her og nu.Hvis man har læst hvad der sker i de andre lande, blir
der foretaget en update af en driver ( D-board udskiftes ) som en service,
tilsyneladende hjemme hos kunden.Denne update sker land-efter-land.
Mon ikke turen kommer til Danmark når man nu ER gået igang i andre
lande ....[/
QUOTE]

Jo det gør den sikkert, det håber jeg da for Jer når i ser det som et
problem.

Jeg synes i skal flytte fokus til Panasonic DK, og forsøge at få DK med ind
i deres FW tilbud.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu