|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 33> |
Forfatter | |||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||
Ahh. Det fremgik bare ikke helt klart at det var det der
var meningen ![]() Men jo, tror også det bliver ret tæt. Har et Samsung Plasma, 2 generationer gammelt, og det var på det tidspunkt ganske tæt på PX70 (som var Panasonics Plasma på det tidspunkt). Og er ret godt tilfreds med det, så håber da på at de kan gøre det igen. |
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Jeg glæder mig til OTTO har fået kløerne i de to nye...
![]() |
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() |
||
Fantatisk Otto! Lige netop de tre rigtige modeller at sammenligne! Dette vil gavne mange, det er jeg ikke tvivl om. |
|||
![]() |
|||
_HSA_ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
||
Er der nogen af jer der har en ide om hvornår de kommer i butikkerne, alle forhandlere kan kun fortælle at de regner med at de kommer i maj måned.
|
|||
![]() |
|||
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
||
For Panasonicens vedkommende skulle den lande i butikkerne d. 20. maj fortalte et Panasonic center mig for et par dage siden.
|
|||
Mvh
Bo |
|||
![]() |
|||
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() |
||
Ifølge proshop forventer de Samungs på lager d. 14. maj: http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=202869 Men prisen er nu lidt høj derfra. |
|||
![]() |
|||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
||
Her er også en test af sidste års topmodeller imellem Panasonic og Samsung - http://plasmatvbuyingguide.com/plasmatvreviews/panasonic-th5 0pz85u-vs-samsung-pn50a650.html Samsung tager sku føringen |
|||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|||
![]() |
|||
jenseike ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-April-2009 Sted: Norway Status: Offline Point: 30 |
![]() |
||
Hei... Har du fått noen dato på når du kan få kikket på disse skjermer.. Vil du også poste kalibrerings tips og til slutt - hvor kan jeg finne denne testen når den er klar??.. (Webside) Jens (Norge) |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Han har denne hjemmeside http://www.av-precision.dk/nyheder/blog-tvekspert-eller-bill edekspert-132.html både pan v10 og samsung skulle komme her i maj |
|||
![]() |
|||
jenseike ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-April-2009 Sted: Norway Status: Offline Point: 30 |
![]() |
||
Hvor på den siden vil testen ligge?.. Jeg kan ikke se noe noe meny som henviser til annet enn generel info..? Har eksakt url? Jens |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
testen er jo ikke kommet endnu
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
synes efterhånden når man kigger på den Samsung, er det lige før man får lyst til at sælge sit pio 5090H. Jeg gav også kun 12.000 for det, så glæder mig til den test. ellers må jeg have et pio i mit soveværelse.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 33> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |