|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Det er nu muligt at jeg snupper en Pio eller en projektor, og ikke venter til næste år. Nææ, en revolution forventer jeg heller ikke til næste år, men jeg forventer klare forbedringer fra især Samsung, og jeg er ikke i tvivl om at også Panasonic kommer med klare forbedringer. Hvis Panasonic kun kommer med et lille nøk igen næste år, vil Samsung give dem gevaldigt baghjul, så Panasonic skal nok komme med noget betydeligt bedre næste år. De har ikke råd til andet. |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Masseproduktion i østen koster kun en brøkdel af, hvad det koster i det dyre Danmark. Glem alt om danske energipriser og lønninger osv. Nej, det ville ikke gøre noget, hvis bagbeklædningen igen ville være i plastik, men det skal sgu være af en noget kraftigere kvalitet end på 855'eren. Et tv i 15.000 - 20.000 kroners klassen bør selvfølgelig være bygget i en ordenlig kvalitet. Redigeret af Firebird - 06-August-2009 kl. 12:48 |
||
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der er forskel på at være realistisk, og på at være utopisk. Hvis du anser det for utopisk at Samsung slår Panasonic på billedkvaliteten, må du skam godt gøre det. De spiller da lige op med dem i år. |
||
||
![]() |
||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
|
Jeg må sige at jeg er skuffet over Panasonic i denne omgang! Jeg havde selv en 42PZ80 og har lige fået leget og testet på en 42V10'er. Med sollys er det er Jeg har desværre ikke set Samsung B855 endnu men glæder mig til det.
|
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
![]() |
||
t-h-k ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|
Inden Pioneer lukkede deres plasma afd. helt ned, var det meningen at de skulle bruge Pan paneler i deres kommende skærme, så vit ja husker. Jeg mener også at der var noget oppe at vende, at Pan havde overtaget nogle af Pio patenterne, er det ikke rigtigt? Hvis det er sandt, så må vi jo regne med at se KURO ting i de kommende Pan paneler, hvilket jeg tror at vil gøre at de kommer til at sparke røv til næste år. Samsung tror jeg ikke gør så meget mere ved deres paneler, da jeg tror de bruger de fleste af deres udviklingspenge på LCD-LED serierne, da det er dem de tjener mange penge på. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
det er så ikke helt rigtig, panasonic skulle bare producere et pioneer panel på samme fabrik. ikke et pioneer med pan panel. Så vil det ikke være bedre end b&o. me ser også kuro teknologi sammen med et neopanel, som en joker i 2010 for panasonic. men et rent gæt. Redigeret af xcardman - 06-August-2009 kl. 16:45 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis du tror at Samsung frivilligt vil overlade førertrøjen til Panasonic, kan du godt tro om igen. De ved skam godt at "billedkvalitetsnørder" (nyt ord i den danske ordbog?) køber plasma tv, og sammenligner billedkvaliteten på de forskellige plasma tv, og læser hvad eksperterne på nettet og i fagmagasiner anbefaler, før de beslutter sig for hvilket tv de køber. |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
http://forums.cnet.com/5208-4_102-0.html?messageID=3077846 Samsung skal nok komme med noget klart bedre næste år. Også hvad byggekvaliteten angår. Ellers er de godt dumme.
Redigeret af Firebird - 06-August-2009 kl. 17:37 |
||
||
![]() |
||
t-h-k ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|
Jeg tror stadig at Samsung vil begrænse deres udviklingsomk. på deres PDP afdeling, da den ikke tjener så mange penge ind, som deres LCD afdeling. Der er også en støre konkurence på LCD markedet pga de flere producenter som er her, så jeg tror at det er her 80% af deres udvikling vil være. Jeg tror desvære at "billedkvalitetsnørder" betyder en mindre del for deres indtjening end det store marked for LCD skærme. Panasonic tror jeg til gengæld vil satse endnu mere på plasma, da deres LCD'er ikke bliver markedsført mere end deres plasma, og så har de jo lige bygget deres nye fabrik til at producere neopdp paneler, den skal jo også tjenes hjem. Dette er jo kun noget som jeg gætter på, da jeg jo ikke ved mere end alle jer andre, men det ville da være fedt hvis de 2 ville starte en lille krig om high-end markedet, men jeg tror bare ikke det sker. Med hensyn til Pioneer's plasmadiv. hvem har så overtaget alt deres produktionsapp. og patenter? Hvis det ikke er Panasonic kan der så være en 3 spiller som kan komme med nogle Pioneer 10G paneler til næste år som vi bare ikke kender til endnu? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er der egentlig nogen andre som bruger neopdp paneler?
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
det er en panasonic opfindelse til deres 2009 modeller. g10-15-v10-z11 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Sælger de ikke panelerne til andre, som de har gjort før? Er der bl.a. ikke Panasonic paneler i B&O's Beovision 9? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |