recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic v10e med ca modul
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic v10e med ca modul

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
madsen79 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic v10e med ca modul
    Sendt: 02-Juni-2009 kl. 23:32
Hej Alle!

Jeg har købt et panasonic v10e til min forældre og har de seneste par dage haft diverse problemer med setup.

De har yousees hd boks installeret som er rimelig pålidelig. Den kan vise alle HD kanaler undtagen Eurosport HD BBC HD og Discovery HD. Disse 3 kanaler har de abonnement på igennem Hd pakken + de har fuldpakke samt canal digital også ved siden af.

Når vi prøver at vise netop disse 3 HD kanaler på boksen siger den "Check venligst at antenne stikket er forbundet". Canal+ kanalerne virker fint på yousees hd boks.

Vi også købt et CA modul viaccess Maximum, hos en panasonic forhandler med yousee understøttelse.

Når vi bruger CA modulet i tv'et og installerer DVB-C kanalerne bliver det hele installeret perfekt. Problemet opstår Når man zapper på kanaler og støder på en HD kanal eller en betalings kanal fra canal +! - Foreksempel hvis man  zapper fra 3+ og zapper over på Canal+ film, så modtager man 50% af gangene en meddelelse Intet Signal eller Krypteret. Hvis man så piller yousee kortet ud af modulet mens den er på canal+ kanalen og putter det i igen, så kommer canal + billedet med det samme! Det mærkelige er også at dvb-c tuneren i tv'et kan godt vise Discovery hd, bbc hd og eurosport Hd, Men de virker some sagt ikke på yousees HD boks!!!

Jeg forstår ikke hvor dælen problemet er. De har et godt antenne signal, som ligger på +3 på yousee boksen~ og Under dvb-c tuneren på panasonic tv'et ligger signal styrke på 10/10 på 90% af kanalerne ellers er det på 9.

Vil høre om der er andre der har lignende problemer med ca moduler i panasonic tv?

Nogen der har en ide' om hvorfor den skriver krypteret eller intet signal på canal+ eller Hd kanaler 50% af gangene når man zapper til kanalen?

Jeg skal selvfølgelig have fat i yousee kundersupport i morgen, og høre om der er et problem med antenne signalet eller måske CA modulet, hvilket de jo ikke yder support på :((

Redigeret af madsen79 - 02-Juni-2009 kl. 23:34
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu