Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
KennyIver
Guld medlem
Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
|
Emne: Panasonic Viera link spørgsmål Sendt: 11-November-2011 kl. 18:48 |
Hej allesammen. Jeg regner med at anskaffe mig en Panasonic dmp-bdt310 bluray afspiller, men jeg har et spørgsmål omkring dens Viera link funktion. Kan jeg bruge Viera link igennem min receiver op til min VT30? så jeg kun behøver at bruge min fjernsyns fjernbetjening  Jeg har søgt en del idag på det spørgsmål, men synes ikke rigtig jeg kan finde et konkret svar. 
|
Setup: Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 11-November-2011 kl. 19:38 |
Ja hvis der er knapper til at styre afspil, stop, næste og spol, så kan du
|
 |
KennyIver
Guld medlem
|
Sendt: 11-November-2011 kl. 19:40 |
Kampus skrev:
Ja hvis der er knapper til at styre afspil, stop, næste og spol, så kan du |
Så de kan nemt snakke sammen igennem receiveren.  tak for hjælpen, og god aften. 
|
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 11-November-2011 kl. 19:42 |
Ja hvis recieveren understøtter HDMI-link
Jeg havde selv et Pana TV og en Pana BD, som snakkede sammen gennem en Onkyo reciever
Redigeret af Kampus - 11-November-2011 kl. 19:43
|
 |
KennyIver
Guld medlem
|
Sendt: 11-November-2011 kl. 19:49 |
mon ikke min anthem har det,.. hmm? :) skal jeg have undersøgt
|
|
 |
keldp
Guld medlem
Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Point: 713
|
Sendt: 11-November-2011 kl. 20:18 |
Kampus skrev:
Ja hvis recieveren understøtter HDMI-link
Jeg havde selv et Pana TV og en Pana BD, som snakkede sammen gennem en Onkyo reciever |
Hvad snakkede de om 
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011 CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12.
|
 |
taj59
Super bruger
Oprettet: 06-Oktober-2009
Point: 373
|
Sendt: 11-November-2011 kl. 23:09 |
KennyIver skrev:
Hej allesammen.
Jeg regner med at anskaffe mig en Panasonic dmp-bdt310 bluray afspiller, men jeg har et spørgsmål omkring dens Viera link funktion.
Kan jeg bruge Viera link igennem min receiver op til min VT30? så jeg kun behøver at bruge min fjernsyns fjernbetjening  Jeg har søgt en del idag på det spørgsmål, men synes ikke rigtig jeg kan finde et konkret svar.  |
-
YEP det fungerer hos mig, så ingen problemer i det 
og så kører min dmp-bdt310 trådløst til min apple time capsule, som er forbundet med internet kabler til min Onkyo reciver og mit Panasonic 65VT30Y, og så lige sender trådløst til min stationære PC 
|
 |
KennyIver
Guld medlem
|
Sendt: 11-November-2011 kl. 23:23 |
Super. :) haha, hvis bare Viera link funktionen dur, er jeg tilfreds. Men er det fordi du streamer film eller hvordan bruger du din time capsule?
|
|
 |
papman
Bruger
Oprettet: 30-Maj-2005
Point: 218
|
Sendt: 12-November-2011 kl. 09:18 |
KennyIver skrev:
Hej allesammen.Jeg regner med at anskaffe mig en Panasonic dmp-bdt310 bluray afspiller, men jeg har et spørgsmål omkring dens Viera link funktion. Kan jeg bruge Viera link igennem min receiver op til min VT30? så jeg kun behøver at bruge min fjernsyns fjernbetjening  Jeg har søgt en del idag på det spørgsmål, men synes ikke rigtig jeg kan finde et konkret svar.  |
Det at du kan bruge din TV-fjernbetjening til BD-afspilleren har intet med Viera Link at gøre. Signalet fa din fjernbetjening går jo direkte til BD-afspilleren og ikke gennem TV'et.
Viera Link gør nogle andre ting, som for eksempel: at hvis du slukker TV'et, så slukker BD-afspilleren også automatisk. Og jo, det virker fint gennem en reciever (i mit tilfælde en Onkyo).
|
 |
Emilos88
Guld medlem
Oprettet: 01-April-2008
Point: 925
|
Sendt: 12-November-2011 kl. 10:19 |
Ved viera-link, går signalet netop igennem tv'et, da muligheden for at gemme afspilleren helt væk er der. Så der er noget du ikke har fanget. Viera-link sender information som pause, play og navigation i menu, gennem tv'et ir øje ned til afspilleren.
|
Get HIFI or die trying c",
|
 |
KennyIver
Guld medlem
|
Sendt: 12-November-2011 kl. 10:55 |
Tak allesammen for jeres forklaring 
hehe, ja der er da en del jeg ikke har fanget, lidt flovt
Men så må jeg jo heller komme ud og købe en panasonic bluray afspiller.
|
|
 |
Beanie
Guld medlem
Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
|
Sendt: 12-November-2011 kl. 11:05 |
Tja, jeg kan ihvertfald styre PS3 med Panasonics fjernbetjening. Og PS3eren har slet intet IR-øje.
|
 |