recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic Viera link spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic Viera link spørgsmål

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Super. :) haha, hvis bare Viera link funktionen dur, er jeg tilfreds. Men er det fordi du streamer film eller hvordan bruger du din time capsule?
-
det var min ide, at min time capsule, skulle kunne streame film til tv via sin 1TB harddisk, men det kunne ikke lade sig gøre, så bruger den bare som trådløst netværk, men har nu lige købt en WD TV Live Hub med 1tb harddisk i, og denne her virker bare, jeg lægger mine film over på den, og kan så afspille dem, uden at skulle have fat i en dvd film, det funker bare rigtigt godtWinkWinkog via den kan jeg så streame hvad der ligger på time capsule også, så lige pludselig har jeg 2tb at gøre godt medBig smile
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Super. :) haha, hvis bare Viera link funktionen dur, er jeg tilfreds. Men er det fordi du streamer film eller hvordan bruger du din time capsule?
-
det var min ide, at min time capsule, skulle kunne streame film til tv via sin 1TB harddisk, men det kunne ikke lade sig gøre, så bruger den bare som trådløst netværk, men har nu lige købt en WD TV Live Hub med 1tb harddisk i, og denne her virker bare, jeg lægger mine film over på den, og kan så afspille dem, uden at skulle have fat i en dvd film, det funker bare rigtigt godtWinkWinkog via den kan jeg så streame hvad der ligger på time capsule også, så lige pludselig har jeg 2tb at gøre godt medBig smile

spændene :) så langt er jeg slet ikke kommet. Smile
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu