|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
4ever ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Status: Offline Point: 118 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2007 kl. 22:25 |
|
Undrende spørgsmål: Hvorfor har Panasonic ikke medtaget 100hz teknologi i deres LCD topmodel, som skal afløse deres 37" plasma? Panasonic Viera TX-37LZD70 får også en udmærket anmeldelse på det tyske website av-magasin.de (link til test) |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Deres 37" LCD skal ikke erstatte plasma - med supplere. Altså give valgmuligheden imellem LCD og plasma i 37" /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay. Jeg synes bare at have læst et sted, at Panasonic ville producere plasma fra 42" og op og lade 37" plasma udskifte med lcd p.g.a de mener at have udviklet en teknik, som gør at lcd nu også kan gøre sig i lidt større skærme. I øvrigt undrer det mig at denne TX-37LZD70 ikke har 100hz teknologi. Skal det mon tolkes hen i retning af, at man ikke mener at det tilfører billedetoplevelsen yderligere kvalitet i forhold til de ulemper det måtte medføre f.eks "artifacts" m.v.? - eller er det sparet væk mon? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg tillader mig her for en gang skyld at korrigere Lars.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |