Soko skrev:
Det var da en fuldstændigt overflødig bemærkning, jeg er udemærket klar over "hvem Otto er" og har stor respekt for hans viden og vejledning her på forumet.
Men jeg skal vel ikke blindt accepterer, når jeg blivet taget til indtægt for noget jeg ikke har skrevet, eller????
Jeg mener stadig, at forskellen mellem de nævnte tv er så "lille", at andre ting kan være afgørende for den almindelige bruger.
Jeg har fuld respekt for, at mange her på Recordere, "jagter" den bedste billedkvalitet, men det er bare ikke altid det der bliver efterspurgt og så er det vel rimeligt at gøre opmærksom på, at der er andet i livet end mørklægningsgardiner og pio/pana.
Soko |
Ok, mener du så ikke at din bemærkning om mørklægningsgardiner er overflødig?
Med dit indlæg virker det ikke som om du har læst hverken, hvad Otto jævnligt skriver eller det som trådstarter skriver. Trådstarter starter netop med at skrive at vedkommende synes at X10 har et rigtig godt billede, men at han har nogle bekymringer i forhold til lys, skrøbelighed etc.
Deudover kan der selvfølgelig være mange grunde til ens valg af skærm, hvoraf billedkvalitet måske kun er en faktor, men som jeg opfatter diskussionen her taler vi billedkvalitet som trådstarter (og mange andre) mener er rigtig god på X10 og ikke "lir", design, lækker fjernbetjening etc....
Personligt har jeg ikke oplevet at lyse omgivelser skulle være et problem selv på en plasma (selvfølgelig kan man "drømme en ekstrem situation op", men "alm." lyse stuer er efter min mening ikke et problem. Eventuelt kan man jo stille en smule på indstillingerne dag/nat, hvilket en LCD jo også kan have gavn af.