|
Panasonic vt 50 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
villads og vega ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark. Kbh. Status: Offline Point: 412 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Marts-2013 kl. 07:12 |
Hej.
Hvordan disabler jeg tv'ets egne højtalere ? Jeg har købt en sonos playbar og ønsker dem slået fra. Er der nogen som har samme tv og problem. (Panasonic. Vt 50. 55") Mvh Martin. |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis der vælges arc via hdmi2, vil tv'ets højttalere pr. automatik frakobles.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
villads og vega ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark. Kbh. Status: Offline Point: 412 |
Kan du forklare nærmere. Sonos play bar kobles jo kun til tv via et toslink optisk kabel.
Når jeg finder manualen på nettet er vist i audio menuen at man kan vælge tv speakers on/of. Dette er bare ikke tilfældet på min menu. Er der ikke andre herinde som har et vt 50 og sonos play bar ? Mvh Martin. |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
ubeslutsom ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2012 Status: Offline Point: 163 |
Kan du ikke bare skrue helt ned for lyden? Tv'et tænder på samme lydniveau, som det blev slukket på. I "hotel mode" (el er det menu?) kan man vist sætte en maxværdi for lyden, og så løse problemet ved at sætte den til 0. Jeg kan ikke huske, hvor jeg læste det, om det var herinde, flatpanels el AVForums.
|
|
![]() |
|
Problemet er at tv'ets egen fjernbetjening bruges til at styre sonos playbar med(hvilket er en god ting)
Det betyder så er jeg ikke bare kan skrue ned for tv højtalerne. Jeg skal have slået tv højtalerne fra. Der må være nogen der står med samme problem og forhåbentlig har en løsning. Mvh Martin. |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19822 |
Du skal ind i hotel mode på dit tv og sætte maks volumen til 0 eller .
Så kan du skrue op og ned lige så tosset du vil, fjernsynet vil ikke skrue op....... Klaus |
|
![]() |
|
ok. jeg prøver. syntes bare ikke at jeg er stødt på noget med hotel mode.
mvh Martin. |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19822 |
Hotel mode er en "Hemmelig menu"
Her fra et andet forum: Hold down the - button on the TV whilst pressing AV on the remote x 3. From there you can select which particular input you want on start up. Don'y go changing anything else like disabling the remote etc (sure you wouldn't but had to add that) ![]() Klaus |
|
![]() |
|
Det lykkedes i hotel mode. Tak for hjælpen.
Kan man fjerne on screen display for lyd niveau ? |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
videoguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
Kunne man egentlig ikke bare sætte et tomt jack stik i hovedtelefon udgangen?
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Tror jeg ikke. Har selv Pana (ældre version) og den slukker ikke for højttalerne selvom du sætter hørebøffer til, du skal selv skrue ned for dem....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |