recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic VT20 + Canal Digital HD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic VT20 + Canal Digital HD?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 720
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic VT20 + Canal Digital HD?
    Sendt: 28-September-2010 kl. 17:57

Hvor mange her kører med Panasonic VT20 og Canal Digital kort og cam og har slet ingen problemer med HD kanalerne på 12015 H og 12130 H?

Hvilket conax cam bruger i?
Til top
fallen99angel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Oktober-2010
Sted: Sverige
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 23:43
Jeg har selv købt V20 modellen og har de samme problemer med HD kanaler som ligger over 
12000 htz, dvs det primært er discovery hd history channel hd + et par enkelte mere. jeg har selv strong modulet som canal digital anbefaler og har også prøvet at se om technicrypt cx modulet kunne gøre en forskel, til det kan jeg sige.. det gør det ikke. Jeg er stensikker på at fejlen ligger i tuneren eller noget sted i fjernsynet, med canal digital hd boksen koblet på er billedet knivskarpt. 
Desuden er panasonic support ikke en fis bevendt, de hentyder bare til at tuneren ikke er godkendt til canal digital. ja ja men i sælger immervæk tvet og slår på at der er alle tunere i. Kan det løses med en firmware opdatering af tuneren eller noget, så ville det klæde panasonic at de fik gjort noget ved det og helst lidt hurtigt. Ud over det er tvet tiptop, men tuner problemet må de bare få løst hurtigst muligt. 
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 17:38
Jeg ville desuden ringe til panasonic og fremføre problemet, det har jeg gjort og jo flere der melder om fejl/problemer, jo hurtigere kan det vel løses. Panasonic siger at dvb-s tuneren er beregnet for Tyskland, men det betragter jeg lidt som noget fis der bliver lukket ud
Til top
Beton Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-September-2006
Sted: Denmark
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2010 kl. 16:14
Hej.

Går med tanker om at købe sådan et tv som i har, hvor jeg skal bruge tuneren til sat canal digital, og dens HD kanaler, men det er jo max nederen hvis det ikke kan vise alle HD kanalerne...

Men hvis der kommer en firmware opdatering af tuneren så det kan lade sig gøre at se dem alle, vil det være lækkert hvis i lige smider en besked herinde omkring dette ;-) Så jeg kan komme igang med købet 

Til top
fkp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2010 kl. 15:06
Hej. Jeg kan godt forstå din fustration. Jeg købte også TVét fordi det fremgår at det er kompatibelt med CAM moduler.
Jeg har selv afprøvet flere forskellige CAM´s alle med samme dårlige resultat.
Kasper fra Panasonic center Tølløse, er i dialog med Panasonic, og jer er bekendt med at der er flere der har klaget.
Det kan ikke være rigtigt, at den model som Panasonic betragter som deres bedste TV, ikke understøtter nordens største sattelitprogramudbyder. Det giver dårlig reklame og tabte markedsandele på længere sigt.

TX-P50VT20E
Vantage 7100TS
Wave Frontier Torodial 90 cm
Til top
Beton Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2010 kl. 17:57
Jeg har været til messe i lørdags Electro Days i Odense.....Der snakket jeg med en fra Pana som sagde at pana ville blive godkendt i jan. næste år hos canal digital, kan se også se det inde på Canal digital´s hjemme side at det tv bliver godkendt under Cam moduler....Så mon ikke der er en update på vej ;-)
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2010 kl. 20:36
Det er superfint at der er flere der er opmærksomme på problemet. Jeg tror og håber at det kan løses med en firmware opdatering. Jeg begyndte selv at tro at jeg måske skulle overveje at skifte mit lnb til et andet, men mente stadig ikke at det var problemet, da alle kanaler går klart igennem på mit andet samsung med hd boksen. Jeg har selv talt med et panasonic center og de anbefalede at man kontaktede Henning Ahrens som skulle være den tekniske chef hos panasonic. Jeg har også talt med deres suppport, men der var ikke meget at hente, da de henviser til at tuneren er beregnet til det tyske marked, men det kan jeg heller ikke få til at hænge sammen, da rigtigt mange at de kanaler som sendes over astra/hotbird også ligger over 12000 htz. Men vi følger sagen videre. Jeg kan dog ikke lige finde noget på canal digitals side omkring deres cam sammen med panasonic 
Til top
Beton Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2010 kl. 20:43
http://www.canaldigital.dk/upload/Approved%20IDTV%20models%20(EL).pdf

Her er der en liste inde fra canal digitals side med hvilken skærme det passer sammen med.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2010 kl. 21:50
den liste har jeg set et sted før, men det er alle dvb-c og ikke dvb-s
Til top

Besvar Besvar