recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic VT20 - Rød diode blinker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic VT20 - Rød diode blinker

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pilsgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic VT20 - Rød diode blinker
    Sendt: 16-November-2010 kl. 19:22
Hejsa,

Jeg købte et Panasonic VT20 i 50", for et par uger siden og det er virkelig fedt! : )

Men desværre vil det ikke tænde i dag.

Jeg tændte det med fjernbetjeningen og så lød der bare et par klik somom et relæ slår fra. Herefter har fjernbetjeningen ikke virket.

Har prøvet at tage alle stik ud og kun sætte strømstikket tilbage i, men hver gang jeg tænder for det på siden, lyder det somom den tænder, men så kommer der er par klik også forbliver det slukket.

Den røde diode på fronten blinker 10 gange, holder en pause og blinker 10 gange igen.

Efter at have googlet lidt fandt jeg en gammel tråd herinde fra, hvor der blev pastet en liste fra et noget ældre panasonic fjernsyn om hvad x antal blink betyder. Men jeg har ikke kunnet finde en tilsvarende liste på vt20.

Ellers må jeg jo ringe til Panasonic i morgen når de åbner igen. Bare ærgeligt med så nyt et fjernsyn : (

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh Casper
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 19:25
Hej Casper, der er formentlig en form for relæfejl i dit TV - så kontakt din forhandler eller Panasonic - surt showSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 19:26

Det står i manualen hvad den SOS kode betyder, men under alle omstendigheder så skal det på værksted.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 19:33
Sikke nogle hurtige svar! : )

Der står desværre ikke noget i manualen om SOS koder.

Måske Panasonic har hørt om det før, så de kan sige med det samme om det bare skal byttes til et nyt. Er ikke så vild med at et 2 uger gammelt tv skal på værksted :(

Men tak for svarene!
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24802
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 19:41
Hvis det er under 14 dage, og købt på nettet, så har du jo returret på det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej Casper, der er formentlig en form for relæfejl i dit TV

Nej, det er det nok ikke.

Blinkeriet angiver en kode der fortæller, hvad der er galt. Der er kun 1 ting at gøre: Forhandleren.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2010 kl. 12:06
Så har jeg haft ringet til Panasonic, som forventet henviste mig til forhandleren. Men han sagde at de 10 blink var et problem med strømmen og sagde at det i nogle tilfælde kunne ske hvis man havde mange ting siddende i en forlængerledning. Så han foreslog at jeg inden jeg sendte det til reparation, lige forsøgte mig med at sætte det direkte i stikkontakten.

Jeg har dog ikke haft flere ting siddende i, end der har været med både det gamle plasma tv og nu det nye. Så jeg forventer ikke at det vil virke. Men kan jo ske det virker for andre der får de 10 blink en dag : -)

Ellers ringede jeg til Elgiganten hvor jeg havde købt det, og de sagde at fordi det var inden for 14 dage (hvilket der præcis er gået i dag), så skulle jeg bare køre ned med det i en af deres butikker, hvor jeg kunne få et nyt. Også selvom embalagen er smidt ud.

Så nu prøver jeg lige det Panasonic sagde, og derefter kører jeg i Elgiganten. Hvem sagde min onsdag aften skulle blive kedelig :p
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu