|
Panasonic VT20 - Tv Guide |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at lave et master reset, den sletter alle de ændringer du har lavet og dermed skal du f.eks tune alle kanalerne ind igen, husk at koble USB harddisk fra inden.
Panasonic V20 Reset.: Hold V- inde på tv, og tryk 3.gange på ( i ) på fjernbetjeningen. Sluk derefter på afbryderen på tvet. |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Inden du roder for meget med kabler og stik, så kan jeg sige at jeg har samme problem - også med Panasonic, og problemet har været der fra start - jeg har siden købet boet 3 steder med Stofa signal, og nu bor jeg så et sted med Boxer, og problemet er det samme, og har været det samme hele tiden.
Jeg synes også at det er blevet lidt værre med tiden, men det kan også bare være at jeg bliver mere og mere opmærksom på det, og irriteret over det ![]() Jeg oplever også at bliver man stående på kanalen så mini-epg opdateres, så kan et skift væk fra kanalen, og tilbage igen faktisk betyde at det er de gamle info der står igen! Det er herre træls, på godt dansk!
![]() |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Det virker faktisk på mit V10, som er et år ældre. Jeg har lige tjekket nu. Når jeg skifter kanal passer programmet i info-bjælken.
Jeg har Stofa, og satte tv'et til Sverige som land, da jeg søgte kanaler. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
Jeg har prøvet kun at kører med et antennestik, i stedet for to i samme stik. Men det har ikke hjulpet.
I har sikkert ret i at det er en permanent fejl, men det kunne godt være at jeg skulle prøve en master reset for en sikkerheds skyld.
For det er sgu træls at det ikke virker ordenligt
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Prøv først at søge kanaler igen med Sverige som land. Måske er det nok. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |