recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - panasonic vt20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpanasonic vt20

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wcc1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Maj-2008
Sted: aalborg
Status: Offline
Point: 219
Direkte link til dette indlæg Emne: panasonic vt20
    Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 19:07
er der nogle der ar købt panasonic vt20 , som vil fortælle hvordan de syndes vt20 er, og om folk bruger deres zaptor eller den modtager der er i tv. har selv modtaget mit, men jeg syndes ikke det er helt så godt ved alm tv . er der andre der har samme problem, og så er der et eller andet med, at når der er noget der bevæger sig hurtigt, så er det som at billed hakker . ved ikke om det er en indstilling der er forkert eller det er en fejl på tv. håber der er nogle der kan hjælpe...Smile

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af wcc1 wcc1 skrev:

er der nogle der ar købt panasonic vt20 , som vil fortælle hvordan de syndes vt20 er, og om folk bruger deres zaptor eller den modtager der er i tv. har selv modtaget mit, men jeg syndes ikke det er helt så godt ved alm tv . er der andre der har samme problem, og så er der et eller andet med, at når der er noget der bevæger sig hurtigt, så er det som at billed hakker . ved ikke om det er en indstilling der er forkert eller det er en fejl på tv. håber der er nogle der kan hjælpe...Smile
Jeg var en af de første der modtog 50VT20. Jeg benytter ikke Zaptor, med en YouSee boks. Og mit billede er både her og via BD bare rigtigt flot og korrekt.

Jeg har via YouSee nettet også set på analoge kanaler, og her billedet, i forhold til at det er analogt, såmænd også ganske fornemt.

Det kan godt være dine indstillinger der er forkerte. Check eventuelt kalibreringsindstillingerne fra Platpanels test af netop VT20Smile

Redigeret af Hother - 04-Oktober-2010 kl. 19:21
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
wcc1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 20:27
tak for hjælpen. jeg prøver at bruge den fra flatpanels, ved du om der er noget med at man kan slå noget hz fra, jeg mener at der er nogle lcd der kørte med 200hz der skulle slå det fra , men ved ikke om det gælder plasma.Smile

Til top
wcc1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 21:27

så det her på avforums, jeg ved ikke om det knne være det problem jeg har på mit....

I just bought a 50VT20 and found the 50Hz-problem mentioned in the review for the 65 Inch panel immediately when watching a soccer game. It looks like the VT-series doesn't work with sports in PAL-regions. Too bad this issue wasn't listed in the 50 inch review!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu