|
Panasonic VT30 - Link/ARC problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Maj-2014 kl. 18:06 |
Hey there - Jeg har netop hentet min Panorama 2 og netop sat op og indstillet.
Jeg har skrevet med en bruger herinde om denne Panorama og har haft problemer med ARC imellem Panasonic og Panorama. Problemet er at mit tv ikke rigtig husker sine indstilling. Der er trukket HDMI fra tv´et arc udang til Panorama 2 HDMI out. Jeg kan fint få lyden igennem, men jeg kan ex ikke bruge min remote fra tv´et. Når jeg slukker og tænder igen, kan jeg gå ind på Link tool og sætte hjemmebio som output og så har jeg lyd igennem og kan fint bruge mit tv´s remote. Det er så bare glemt når jeg starter igen. Jeg har læst andre tråde med lignende problem, men ikke rigtigt kunne få de løsninger til at hjælpe. Så forsøger lige med en selv:) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |