|
Panasonic VT30 udtjent? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5037 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den tanke fik jeg også, ind til det gik op for mig han har et 42 tommer plasma tv, og så holder den med rammen ikke længere.
|
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
|
Ja, så lige min fejl og rettede op på indlægget. Det gælder om at læse ordentligt inden man svarer. ![]() |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
|
Der med størrelsen er afklaret tidligere i tråden......
Klaus
|
||
![]() |
||
Carragher ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
|
Jeg har netop læst, at LG kigger på at producere 48" OLED i 2020.
Måske mine sarte trommehinder (pga. af blæserstøj), kan vente til 2020. Tsk tsk tsk... De fleste herind er sikkert bekendt med artiklen, men her er den: Og ja, et TVs ramme fra 2011 er markant større end et tv fra 2019. Netop derfor vi kan opgradere til fra 42- til 50". |
||
![]() |
||
Torben K ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2019 Sted: Tommerup Status: Offline Point: 1 |
|
Hejsa
Tillad mig at være nysgerrig på om du vil sælge dit plasma, da jeg har et hvor strømforsyningen er stået af og kunne godt bruge reservedele, og hvis du siger det er ved at lame osv, så kunne det være du ville af med det når eller hvis du køber nyt?? Mvh Torben
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |