|
Panasonic VT30 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juni-2014 kl. 18:20 |
Hej Alle,
Jeg står med et fint 55" Panasonic VT30 som jeg ikke længere kan tænde. Det stoppede med at virke efter en episode hvor jeg tændte tv'et og så at der i den øverste halvdel var et lilla tint og hvad der lignede at et billede var brændt ind. Så gik der et halvt minut hvor det lilla tint og brændte billede begyndte at blinke voldsomt og derefter slukkede tv'et uden nogen form for lys i indikations lampen. Jeg prøvede, efter lidt søgning på google, at tage stikket ud af kontakten og holde tænd/sluk knappen inde i 10 sekunder. Så satte jeg stikket til igen og prøvede at tænde tv'et. Det lignede at tv'et skulle til at starte men stoppede så og i stedet blinkede indikator lampen 7 gange. Er der nogen der har erfaring med dette problem? ELLER som muligvis ved om der findes en reparatør omkring Kolding der kan se på problemet? |
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dit TV er defekt, så du må håbe at der stadig kan fås reservedele til det:
http://www.avsforum.com/forum/167-plasma-flat-panel-displays/1474957-panasonic-vt30-plasma-7-blinks-picture-issues.html
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4720 |
Hej.
Vi har en Panasonic PX8E i sommerhuset. For ca 2 år siden blinkede det rødt 7 gange. Jeg mener at jeg fik løst problemet ved at flytter power ledningen over i en stikkontakt, i stedet for den fordelerdåse den sad i. Efter nogle dage uden problemer blev den så flyttet tilbage igen. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
J.Carlenius ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2014 Sted: Galten 8464 Status: Offline Point: 3 |
Hej
Det er fuldstændig min historie om igen og det samme skete med mit VT30. Jeg har endda optaget det på min Tlf. Mit stod af 18 dage over garantien og pannasonic ville ikke gøre noget ved det. Jeg fik det derfor tjekket ved et pannasonic center, hvorefter jeg fik oplyst at div. Printplader var kortsluttet...Rep. Pris ca. 5.000-6.000 kr. Og der var lang tids levering på delene....idet plasma jo var udgået Jeg tog derfor kontakt til min indboforsikring som accepterede skaden som en kortslutningskade, der er normalt ingen afskrivninger på kortslutningskader på elektronik når det er under 4 år. Fik derfor udbetalt næsten det samme som jeg gav for det godt 2år før. Jeg siger Nej tak til Pannasonic igen...idet jeg har hørt om flere der har oplevet det samme inden for de første 2.5 år' Så Måske er det ikke kun samsung det har et Problem.? Skynd dig og kontakt dit forsikringsselskab og kør det til autoriseret panaforhandler ...så burde det køre derfra.jeg vil æde et Hat på at det også er kortsluttet. Jeg håber det bedste for dit Panna, og din situation ;)håber du kan bruge mine oplevelser i situation ;) Bonus Info" købte samsung 9005 4k til 9999kr altså det halve... Og lever fuldt op til mine forventninger, |
|
Samsung 9005 UHD/ Yammaha RX-673
5.1 mini Pods + Mini Bass. Pannasonic Bluray BDT-310. |
|
![]() |
|
ThomasNorge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
Dit Samsung til 9999kr er ikke 4K :)
Bare en bonus oplysning |
|
Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
J.Carlenius ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2014 Sted: Galten 8464 Status: Offline Point: 3 |
Tak for info'
Jeg har fint 4k matriale at afspille fra USB....men korrekt mangler lige den nye One connect Box. Så jeg også kan køre det igennem med hdmi og hevac og Netflix ;) Det er stadig en super topmodel og væsenligt bedre kvalitet end for eks. De nye Lg 4k til 17.000 efter min smag..så jeg er super tilfreds med kvalitet til 9.999kr jeg ser nu også mest alm. Tv. Trods det havde jeg aldrig havde troet at jeg skulle eje et samsung panel... Men jeg bestem blevet overbevist.. Game of Thrones står sindssygt godt bare i 1080 p. Så det er faktisk nok til at jeg er tilfreds ... Så pyt med 4 k for nu,,med rart at have muligheden for at kunne opgradere med en lilleboks og lidt firmvere. Nå men stadig held og lykke med dit Panna..bare gå til dem, det kan simpelt hen ikke passe at vi er flere der oplever det samme.. God' dag |
|
Samsung 9005 UHD/ Yammaha RX-673
5.1 mini Pods + Mini Bass. Pannasonic Bluray BDT-310. |
|
![]() |
|
ThomasNorge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
Og hvis jeg var dig ville jeg bare holde det med at være fullHD. Den boks lyder som om den gør mere skade end gavn fortiden.
|
|
Mvh Thomas
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |