recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic VT50 brum?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic VT50 brum?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 22:30
Oprindeligt skrevet af winberg2 winberg2 skrev:

Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Ingen brum her. Hvor tæt sidder dit TV til væggen ?Smile

Er det ikke en risiko man må leve med , når man vælger LED ?
Synes at høre det ofte...
Jeg har også 1 stk Samsung LED, det brummer også, træls når
man har 3 andre Pana plasma...som bare kører uden mislyde.

<div SuperAdBlocker_DIV_Elements="0" SuperAdBlocker__Hooked="0" SuperAdBlocker__Hooked="0" SuperAdBlocker_DIV_FirstLook="0"> <div SuperAdBlocker_DIV_Elements="0" SuperAdBlocker__Hooked="0" SuperAdBlocker__Hooked="0" SuperAdBlocker_DIV_FirstLook="0">Er det ikke plasma, vi snakker om??<div SuperAdBlocker_DIV_Elements="0" SuperAdBlocker__Hooked="0" SuperAdBlocker__Hooked="0" SuperAdBlocker_DIV_FirstLook="0"> <div SuperAdBlocker_DIV_Elements="0" SuperAdBlocker__Hooked="0" SuperAdBlocker__Hooked="0" SuperAdBlocker_DIV_FirstLook="0">Iøvrigt: Hvis det ikke hænger alle ud af halsen, vil I snart høre om min oplevelse med El-giganten. Indtil nu har jeg ikke haft nogle dårlige oplevelser med dem, men denne uge har radikalt ændret på dette.... stay tuned...

Undskyld..afsted efter nye briller

Brummen efter Pana plasma, nix
Få den byttet straks hvis støjen kommer fra skærmen.
E.L.
Til top
michael9000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2009
Point: 786
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 01:25
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

...
Få den byttet straks hvis støjen kommer fra skærmen.

100% enig.
Det er en fejl i strømforsyningen som følge af discount-design/produktion.

(jeg lider selv af denne brummen* på 1 skærm, og det driver mig til vanvid - så fu..Censored Samsung og alle de producenter, som sparer nogle få ører på noget så grundlæggende som en strømforsyning, i stedet for at anvende noget velafprøvet der virker som det skal - læs uden mulighed for generende lyde, men har en 2 kr dyrere salgspris)

* Elektronikkyndige kan i mange tilfælde fjerne det meste med en ekstra kondensator eller to og et spray lak på HF-trafo'en ;)

Redigeret af michael9000 - 18-Januar-2013 kl. 01:31
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 06:20
Hvor mange HF trafo tror du der findes i nye plasma :-)
Til top
vassago Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vassago Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2013 kl. 15:15
Nårh, tænkte jeg lige ville opdatere tråden med slut-resultatet.

Det endte med at blive en laaaang affære. Elgiganten virkede ikke synderligt påvirkede af mine støj/brum problemer - men endte alligevel med at tage den ind til service.

Service centret afviste dog klagen - og skrev at det levede op til Panasonics specifikationer. Så var jeg igen ude hos Elgiganten for at høre hvad vi kunne gøre, der skete ikke meget, og folk der ville kontakte mig, kontaktede mig ikke.

Jeg endte med at anfægte service centrets "rapport" - og ville derfor gerne have adgang til Panasonics specifikationer, så jeg kunne få det testet hos uvildig tekniker. Dem ville service centret dog ikke afhænde, og jeg skulle derfor kontakte Panasonic, som også sendte mig rundt i systemet - og bad mig om at kontakte en tekniker i Sverige, som heller aldrig svarede - og så var jeg ligesom blevet en smule træt - og der var i øvrigt også gået en 3-4 måneder.

Til sidst skrev jeg dog til Elgigantens forbrugerklage mand - at jeg ville oprette en sag på dem, og sende mine oplevelser til EB.

Nu har de taget VT50'eren retur - og givet mig en ny VT60 55" i stedet. Den larmer ikke, og har indtil videre været et super TV.

Så tak til Elgiganten for til sidste at steppe up til sidst - og til trods for alt bøvlet - så er jeg da alligevel glad for at fået et 6000 kr dyrere TV.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu