recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic VT60 Blæserstøj
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic VT60 Blæserstøj

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 14:46
Glad for jeg fik en ST60 55". Jeg kan ane en MEGET svag hvislen hvis jeg ligger øret mellem fjernsynet og bagvæggen. Henne i sofaen kan jeg absolut INTET høre.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 18:31
Ville også blive chokeret, hvis der på en ST model kunne høres blæserstøj.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 22:22
De har måske været så intelligente og udelade blæsere i ST?
Så slipper jeg også for og rense den for støv om et par år. Totalt win win :-D
Til top
alpha10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juli-2008
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alpha10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 15:19
ST60 er meget stille, eneste problem er buzzing ved meget lyse (hvide) billeder der fylder hele skærmen, det kan den ikke lide...
Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 887
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tosa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 15:11
Det er kun i VTZT modellerne fra i år, at der erblæsere. Jeg så på VT i et panasonic center, og kunne da godt høre lyden, men den var til at overhøre, når man kom 2 meter væk, og tændte for lyden igen.

Men det har nok også noget at gøre med vægen, og hvor tæt på denne TV'et hænger. Hvordan er lyden, hvis TV'et står på foden?
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu