|
panasonic x20 headphone |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2012 kl. 14:09 |
Hej jeg har et pansonix x20 tv. og kunne godt tænke mig lidt ekstra lyd og har derfor været i hifiklubben og lytte til en sæt argon aktive højtalere som skal tilsluttes til headphone udgangen på tv. Problemet er lidt at så vidt jeg kan finde ud af så kan jeg ikke styre hvor højt de skal spille via tv,et andet end hvis jeg går ind i en menu.
Men er der nogen af jer der ved om man kan instille en harmony fjernbetjening til at gøre det eller kender et trick til at lave om på det. |
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan næppe lade sig gøre, så du er nødt til at købe aktive højttalere med fjernbetjening.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |