Jeg kan bare ikke forestår hvis det er så nemt og med en rigtig signalbehandling af overgå pioneer, hvorfor har panasonic så ikke gjort det. En samsung ps50b855 tror jeg er kommet længere end panasonic på mange punkter end lige netop sortniveau. er sortniveau nu også så vigtig, for er det måske ikke. Men nu har jeg alså set sin city på en g10 og 500M og der en kæmpeforskel i de mørkeområder både dybe og shadow detail detail. Pioneer bliver overgået på et tidspunkt og den er heller ikke perfekt, jeg havde jo også bestilt en samsung 855 først. troede den vil have et sortniveau som en pio 508 fra 2007, men ligger mellem pz800 og en g10. Så vidt jeg ved skulle Pioneer Ikke bruge panasonic panel, men de skulle bruge deres panel fabrik til produktion. Men det er rent gæt. alt respekt for otto når han skriver sortniveau ikke er så vigtig, men det er for mig når jeg skal se en film med mange mørke scener.
Alt bliver nok opklaret med en test, Men jeg kan ikke se en z11 skulle blive markant bedre end v10. Hvis man så kigger på prisen, og de priser holder er det jo helt i skoven efter min mening. Selvom det er flot skærm.
Til de priser havde jeg ventet til næste år.
Mange vil sikkert sige du er blevet en pioneer fanboy, ja det er jeg blevet.
Jeg skulle have en 50 tommer i år og en 500M er den eneste skærm som opfylder mine krav og der kommer ikke nogen som overgår den i år.
Der kommer jo noget som er bedre, men så kan man jo aldrig købe en skærm. Men for først gang sidder jeg med et smil på læben hvergang skærmen bliver tændt. I sidste ende må det jo være det vigtigste når man vælger en skærm.
Redigeret af xcardman - 03-Juni-2009 kl. 07:58