recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic´s GUI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic´s GUI

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic´s GUI
    Sendt: 01-December-2010 kl. 02:36
Hej,

Er jeg den eneste der synes at Panasonic er langt bagud mht. udsende af deres GUI, ja den virker som den skal osv. men helt ærligt, fuck hvor er det bare grimt i forhold til mange andre producenter imo.

Og er her nogen der ved om Facebook kommer til Vieracast ? synes godt nok det står lidt dødt til med hvad man kan bruge det til, jeg havde håbet på der ville komme flere muligheder med tiden...

Nu har jeg haft mit VT20 siden maj mdr. og hvad er der sket siden ? hmmmm jo de har vist åbnet op for skype og twitter...

Tilbage til dens GUI, er det muligt at det er noget der på et tidspunkt kan opdateres via en firmware ??

Redigeret af Sbht - 01-December-2010 kl. 02:37
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Point: 507
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 11:32
Der var godt nok ik mange der gad svar hehe :D
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 11:37

Det er sikkert af mindre betydning for flertallet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af Sbht Sbht skrev:

Der var godt nok ik mange der gad svar hehe :D

Næh, hvad er der at sige. Den virker er rimeligt hurtig og overskuelig. Det er nok det vigtigste for de fleste.

Om der er eden ene eller den anden internethalløjapplikation i mit fjernsyn er bedøvende lige meget. Jeg bliver alligevel ikek tilfred og så langt hellere at producenterne brugte krudt på at frembringe et godt billede på panelet og overlod alle de smarte ting til en eksterne enhed, så de var fri for at bruge krudt på at opdatere styresystemer, når nu der kommer en eller anden fancy internetting folk absolut "har brug for".......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 17:53

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Om der er eden ene eller den anden internethalløjapplikation i mit fjernsyn er bedøvende lige meget. Jeg bliver alligevel ikek tilfred og så langt hellere at producenterne brugte krudt på at frembringe et godt billede på panelet og overlod alle de smarte ting til en eksterne enhed, så de var fri for at bruge krudt på at opdatere styresystemer, når nu der kommer en eller anden fancy internetting folk absolut "har brug for".......

Helt enig, et panel der kan levere et godt billede, og et minimum af fancy ting, som de færrreste vel egentlig også bruger. Bruges alligevel meget kun som monitor til diverse externe enheder.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu