recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonics nye Blu-ray afspiller BD30
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonics nye Blu-ray afspiller BD30

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af Bridge Bridge skrev:

Det er oplyst i en tidligere tråd, at Panasonic sender BD-50 ud i Juni i år[/QUOTE]

cool... Den har jo også ethernet jack..

[/QUOTE]

Nemlig, og den afløser også min Samsung som min kære svoger overtager

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Februar-2007
Point: 430
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 23:19
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det er oplyst i en tidligere tråd, at Panasonic sender BD-50 ud i Juni i år

cool... Den har jo også ethernet jack..

[/QUOTE]

Nemlig, og den afløser også min Samsung som min kære svoger overtager

[/QUOTE]

Det må være ret cool hele tiden at udskifte sit isenkræm (og få solgt det "gamle" til en acceptabel pris), og dermed få det nye der kommer frem. Tror også jeg skal have udskift min px70 imen jeg stadig kan få et vist antal tusinde kroner for det, og dermed anskaffe mig den nye model  

Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8681
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 23:21

-og ja, naturligvis kommer der forsat - om nødvendigt - opdateringer til BD 1400.

Du har måske direkte adgang til dem der bestemmer hos Samsung?
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 23:24

Tja, men den nye trend indenfor blu-ray er vel at den skulle kunne opdatere sig selv automatisk. Er der der ikke noget med, at den skal kunne det, hvis den skal opfylde et bestemt standard, som jeg ikke kan huske hvad hedder....

Nej, du tænker sikker på BD Live, der kræver netadgang, men BD Live er valgrfrit for producenterne og garanterer i øvrigt ikke at maskinen kan opdateres over nettet, da BD Live har med netfunktionalitet til selve filmen der er i afspilleren at gøre.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 23:25

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

-og ja, naturligvis kommer der forsat - om nødvendigt - opdateringer til BD 1400.

Du har måske direkte adgang til dem der bestemmer hos Samsung?

Næ...hvem har dog bildt dig det ind ?- men Samsungen er nu, som jeg ser det et færdigt produkt.

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 23:27
Siden du er så skråsikker på at der kommer opdateringer må du jo have gode forbindelser, eller også gætter du bare,

Der burde jo så heller ingen frygt være for at BD-30 ikke er et færdigt produkt.

BD-1200 kunne også afspille alle aktuelle film, da den kom ud, men det kan den ikke nu.

Redigeret af lunddal - 07-Marts-2008 kl. 23:28
Til top
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 23:27

Tja, men den nye trend indenfor blu-ray er vel at den skulle kunne opdatere sig selv automatisk. Er der der ikke noget med, at den skal kunne det, hvis den skal opfylde et bestemt standard, som jeg ikke kan huske hvad hedder....

Nej, du tænker sikker på BD Live, der kræver netadgang, men BD Live er valgrfrit for producenterne og garanterer i øvrigt ikke at maskinen kan opdateres over nettet, da BD Live har med netfunktionalitet til selve filmen der er i afspilleren at gøre.

Ok, så fik jeg det på plads...

Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 23:56

Siden du er så skråsikker på at der kommer opdateringer må du jo have gode forbindelser, eller også gætter du bare,

Der burde jo så heller ingen frygt være for at BD-30 ikke er et færdigt produkt.

BD-1200 kunne også afspille alle aktuelle film, da den kom ud, men det kan den ikke nu.

Jeg er ikke skråsikker på noget som helst. Og nej jeg gætter ikke. En kollega i USA har netop modtaget en BD skive med 2 lag- og den funker (færdigt produkt). Og selvfølgelig vil der komme opdateringer på en kommende Pana - via en hjemmebrændt CD-skrive. Ah.. prøv nu lige Lunddal

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2008 kl. 12:05
Prøv nu selv.

Samsung har jo netop droppet ældre modeller, så hvorfor man med selvfølgelig kan skrive at det vil de ikke gøre med den nuværende, når den om kort er en udgået model (1500 kommer i næste måned), er mig uforstående.

Det er mig også uforstående at du uden overhovedet at kende maskinen kalder Panasonic BD-30 for halvfærdig.

Jeg har personligt nok større tiltro til Panasonic, da de som bekendt er en af hovedudviklerne af selve formatet. Derudover har deres eksisterende afspillere ikke krævet det antal opdateringer som Samsungs.

Og hvad er der specielt med en 2-lags BD skive? Det er en BD-50, som mange film er udgivet på.
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2008 kl. 12:50

Jeg havde planlagt at købe den så snart den ankommer til butikken her i denne måned. Men nu har jeg lige læst, at den ikke engang har Ethernet Jack, dvs der er ikke mulighed for automatisk firmware opdatering. Det er lidt skuffende, når det nu er en helt ny maskine.

Virker det ikke lidt suspekt ? Så noget siger mig, at det er en slags lillebror, der kommer frem nu, altså en skrabet model.

Jo modellen er skrabet i forhold til BD50, men det jo ligesom også meningen da prisen er en anden.

Man kan altså ikke få det hele til det halve, selvom mange gerne ser det sådan

Til top
Dongdoi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2008
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 13:37
Ifølge en panaforhandler i søborg sku BD30 være sat til 10 marts, men da jeg spurgte i torsdags havde de endnu ingen modtaget.
Til top
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2008 kl. 21:20

Så er maskinen landet hos en pana fohandler (i Rødovre). Deres hjemmeside siger i hvert fald det. (sommer-as.dk)

Er der nogle der har været inde og se på den idag, og har noget godt at sige om den ?

Desværre nåede jeg ikke derind....

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu