Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Guests
Gæst
|
Emne: Panasonic's nye fjernsyn Sendt: 15-Februar-2011 kl. 20:17 |
Denne tråd er til at diskutere de nye fjernsyn fra Panasonic 2011 modeller.
|
 |
Guests
Gæst
|
Sendt: 15-Februar-2011 kl. 20:22 |
Jeg vil gerne starte med at sige at den nye fjernbetjening er helt vild grim. Selve knappernes position er ca. det samme af hvad jeg lige hurtigt så, men materialet er jo forfærdeligt grim.
Jeg kan kan dog godt li' de nye design. Det ser sgu lækkert ud. Dog ser det ud til at der er rigtig meget refleksioner. Det kan være svært at bedømme ud fra billederne, men det virker som om der er en del.
Men hvad jeg lige kan se (jeg er ikke den største specifikation nørd) så er der ikke sket så meget fra sidste års moddeller. Her tænker jeg primært G30, GT30 og VT30. Men som sagt er jeg ikke en specifikations nørd så det kan godt være jeg har overset noget
Så tror jeg at jeg fik sparket den lidt igang 
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
|
Sendt: 15-Februar-2011 kl. 20:25 |
Jeg kan godt lide designet på vt30, så man ved ikke hvornår der skal købes nyt.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Guests
Gæst
|
Sendt: 15-Februar-2011 kl. 20:28 |
flemming larsen skrev:
Jeg kan godt lide designet på vt30, så man ved ikke hvornår der skal købes nyt. |
I det hele taget er designe rigtig flotte på alle fjernsynende.
Køber du hvert år nyt fjernsyn? Altså så snart at Panasonic's topmodel kommer til Danmark, køber du det så?
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 15-Februar-2011 kl. 20:32 |
MrCeecar skrev:
flemming larsen skrev:
Jeg kan godt lide designet på vt30, så man ved ikke hvornår der skal købes nyt. |
Køber du hvert år nyt fjernsyn? Altså så snart at Panasonic's topmodel kommer til Danmark, køber du det så? |
Normalt går der 1½ år i mellem. Men sidst fik jeg en samsung som var noget lort, så købte jeg et vt20 i stedet for, og fuck en kvalitets forskel. Jeg kunne godt finde på at købe et til efteråret, når de er faldet lidt i pris.
Edit: Det er mit første panasonic, men ikke det sidste. 
Redigeret af flemming larsen - 15-Februar-2011 kl. 20:33
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Guests
Gæst
|
Sendt: 15-Februar-2011 kl. 20:39 |
flemming larsen skrev:
MrCeecar skrev:
flemming larsen skrev:
Køber du hvert år nyt fjernsyn? Altså så snart at Panasonic's topmodel kommer til Danmark, køber du det så? |
Normalt går der 1½ år i mellem. Men sidst fik jeg en samsung som var noget lort, så købte jeg et vt20 i stedet for, og fuck en kvalitets forskel. Jeg kunne godt finde på at købe et til efteråret, når de er faldet lidt i pris.
Edit: Det er mit første panasonic, men ikke det sidste. |
Når okay. 
Nu er jeg jo næsten lige begyndt inden for hifi universet (marts sidste år), så jeg ved jo ikke hvad du har skrevet du har haft før det, og det var først omkring Juni, jeg virkelig begyndte at være aktiv herinde, og der virkede det bare som om at hver gang Panasonic sendt noget nyt på markedet så skulle du have det med det samme  Man kan jo så også sige at det var en lidt uheldig tid at komme med sådan en konklusion, da 3D kom for første gang ud sidste år, også er alle hifi nørder nød til have det  . Jeg er så hoppet med på bølgen her for 16 dage siden, men et Panasonic GT20 og har i modtaget min Panasonic DMP-BDT300 blu ray afspiller og mangler bare HDMI 1.4 kablet så skal der ses 3D film. Jeg har også købt den første 3D film. Grusomme mig 3D, glæder mig. Jeg har også sendt 2 breve af sted med Avatar i 3D. Så det skal sgu nok blive lækkert 
|
 |
Lennon
Guld medlem
Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
|
Sendt: 15-Februar-2011 kl. 20:40 |
MHT VT30 så er den 33mm tyk, har endelig sidevendte stik, nyt panel m etlagsglas og nyt filter, som gir bedre sort/kontrast i oplyste rum - den er THX3D certificeret - og der kommer fjernbetjenings apps til Iphone . Hvis jeg ellers har tydet det engelske sprog rigtigt, så er designet unik for Europa - og der er nyt hurtigere fosfor, som får respnstiden ned på 0.001 ms, hvilket giver synlig bedre 3D oplevelse med minimeret crosstalk .
Redigeret af Lennon - 15-Februar-2011 kl. 20:42
|
Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
 |
ZackGem
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 842
|
Sendt: 15-Februar-2011 kl. 20:42 |
Ligner bare at de nye skærme er en del tykkere i bunden. Hvilket jo vil gøre de stadig ikke kommer helt ind til væggen. Eller er det bare billederne der snyder?
Lidt en skam der ikke kommer en 55" GT30. Så er der kun 55" VT30 at vælge imellem, hvis man vil have en 55".
|
 |
Guests
Gæst
|
Sendt: 15-Februar-2011 kl. 20:44 |
Lennon skrev:
MHT VT30 så er den 33mm tyk, har endelig sidevendte stik, nyt panel m etlagsglas og nyt filter, som gir bedre sort/kontrast i oplyste rum - den er THX3D certificeret - og der kommer fjernbetjenings apps til Iphone . Hvis jeg ellers har tydet det engelske sprog rigtigt, så er designet unik for Europa - og der er nyt hurtigere fosfor, som får respnstiden ned på 0.001 ms, hvilket giver synlig bedre 3D oplevelse med minimeret crosstalk . |
THX3D profil det lyder lækkert  Den nye fosfor findes også i VT20 og GT20 for den sags skyld. 
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 15-Februar-2011 kl. 20:45 |
MrCeecar skrev:
Når okay. 
Nu er jeg jo næsten lige begyndt inden for hifi universet (marts sidste år), så jeg ved jo ikke hvad du har skrevet du har haft før det, og det var først omkring Juni, jeg virkelig begyndte at være aktiv herinde, og der virkede det bare som om at hver gang Panasonic sendt noget nyt på markedet så skulle du have det med det samme 
Man kan jo så også sige at det var en lidt uheldig tid at komme med sådan en konklusion, da 3D kom for første gang ud sidste år, også er alle hifi nørder nød til have det  . Jeg er så hoppet med på bølgen her for 16 dage siden, men et Panasonic GT20 og har i modtaget min Panasonic DMP-BDT300 blu ray afspiller og mangler bare HDMI 1.4 kablet så skal der ses 3D film.
Jeg har også købt den første 3D film. Grusomme mig 3D, glæder mig. Jeg har også sendt 2 breve af sted med Avatar i 3D. Så det skal sgu nok blive lækkert  |
Jeg har haft samsung de sidste 3 gange, men skal ikke tilbage til en fuser.
Jeg tror du må tage fejl af mig og Hother, for han køber nyt hvergang. 
Du behøver jo ikke et hdmi 1.4. Jeg bruger 1.3, og det virker fint.
Lige grusomme mig og avatar er super flotte film. De er en nydelse at se på.
Vi er jo alle startet et sted. Jeg havde jo ikke i nærheden af hvad du har i din alder.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Guests
Gæst
|
Sendt: 15-Februar-2011 kl. 20:45 |
ZackGem skrev:
Ligner bare at de nye skærme er en del tykkere i bunden. Hvilket jo vil gøre de stadig ikke kommer helt ind til væggen. Eller er det bare billederne der snyder?
Lidt en skam der ikke kommer en 55" GT30. Så er der kun 55" VT30 at vælge imellem, hvis man vil have en 55". |
du har ret, de er tykkere i bunden.
|
 |
Guests
Gæst
|
Sendt: 15-Februar-2011 kl. 20:51 |
flemming larsen skrev:
MrCeecar skrev:
Når okay. 
Nu er jeg jo næsten lige begyndt inden for hifi universet (marts sidste år), så jeg ved jo ikke hvad du har skrevet du har haft før det, og det var først omkring Juni, jeg virkelig begyndte at være aktiv herinde, og der virkede det bare som om at hver gang Panasonic sendt noget nyt på markedet så skulle du have det med det samme 
Man kan jo så også sige at det var en lidt uheldig tid at komme med sådan en konklusion, da 3D kom for første gang ud sidste år, også er alle hifi nørder nød til have det  . Jeg er så hoppet med på bølgen her for 16 dage siden, men et Panasonic GT20 og har i modtaget min Panasonic DMP-BDT300 blu ray afspiller og mangler bare HDMI 1.4 kablet så skal der ses 3D film.
Jeg har også købt den første 3D film. Grusomme mig 3D, glæder mig. Jeg har også sendt 2 breve af sted med Avatar i 3D. Så det skal sgu nok blive lækkert  |
Jeg har haft samsung de sidste 3 gange, men skal ikke tilbage til en fuser.
Jeg tror du må tage fejl af mig og Hother, for han køber nyt hvergang. 
Du behøver jo ikke et hdmi 1.4. Jeg bruger 1.3, og det virker fint.
Lige grusomme mig og avatar er super flotte film. De er en nydelse at se på.
Vi er jo alle startet et sted. Jeg havde jo ikke i nærheden af hvad du har i din alder. |
Det kan godt være jeg har taget fejl af dig og Hother, det skal jeg ikke kunne sige.  Jeg må også indrømme at en del af det jeg har er fødselsdagsgaver + at vi har arvet en del da en af vores kære døde, som gav os en ordentlig spand penge. Men de er snart også brugt op, men det er nu aldrig sådan at vi har manglet noget, men vi har bare haft en del penge på kontoen og det var ikke nok til at vi så kunne droppe job og uddannelse, men nok til et par rigtig gode år, med 2 nye biler og som sagt højtalere og fjernsyn. Men man kan jo så også sige at det ikke er penge lige ud af vinduet, da det er ting jeg bruger hele tiden. Så det kommer ikke til at samle støv 
Men nu til noget helt andet. Kan man se 3D film med et 1.3 kabel? Jeg har altid fået af vide at man skal have et 3D Fjernsyn, 3D blu ray, 3D blu ray film og HDMI 1.4, før det virker.
|
 |