recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic's nye fjernsyn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic's nye fjernsyn

Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 20:34
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Javist, bare man ikke kalder det "Fælleskøb", som er et recordere.dk registreret varemærkeTongue
Jeg har da været med til et par fælleskøb, og de gange har det ikke været et problem at bruge ordet fælleskøb, sålænge det er herinde.SmileTongue
Jamen det er ikke noget som der bliver råbt så højt om Flemming, men når man ser et uoriginalt fælleskøb i opstarten, så gør i det mindste jeg opmærksom på, hvordan det hængBig smileer sammen
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 20:40

Javist, bare man ikke kalder det "Fælleskøb", som er et recordere.dk registreret varemærkeTongue
Jeg har da været med til et par fælleskøb, og de gange har det ikke været et problem at bruge ordet fælleskøb, sålænge det er herinde.SmileTongue
Jamen det er ikke noget som der bliver råbt så højt om Flemming, men når man ser et uoriginalt fælleskøb i opstarten, så gør i det mindste jeg opmærksom på, hvordan det hængBig smileer sammen
Ja, jeg ved det godt. Det var også bare for at sige, at sådan kan det også være.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 21:38

Nu kan jeg jo kun fortælle som jeg personligt oplever fælleskøb. I samme øjeblik recordere.dk laver fælleskøb på et TV, så går der et splitsekund, så har andre forhandlere sat deres priser tilsvarende ned, og måske endda endnu lidt mere ned end fælleskøbsprisen - og så er pokker løs med vrede kommentarer omkring dårlige priser på recordere.dkSmile

Ja der vil nok altid være nogen, som kan finde noget at være utilfredse med.

Men selv i sådan en situation gavner fælleskøbet da.

Uden Fælleskøb er der jo ikke noget der presser de andre forhandlere.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-August-2008
Point: 713
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 22:16
Man kan jo også vente 8-10 måneder, og så spare 5-6 tusinde mindst.Wink

Redigeret af keldp - 05-April-2011 kl. 17:22
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Oktober-2009
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 23:08
Oprindeligt skrevet af Princesslea Princesslea skrev:

Jeg har lige været en tur i Expert 
(da jeg kan se her på siden at det var dem som stod for fælleskøbet af Panasonics VT20 sidste år)

Jeg får der oplyst (efter medarbejderen snakker med indkøberen for Expertkæden) at de får 65"VT30 om 2 UGER! og at 50"VT30 kommer midt i maj - MEN indkøberen vidste ikke at VT30 også findes i 55" så den ser ikke ud til at komme til Expert....

Jeg sagde at hvad jeg kan se her og på flatpanels, så er det netop 55" som flest er interesseret i så det vil være dumt ikke at sælge den i kæden. (Det er også den jeg selv vil have)
.
Hej Princesslea jeg tror ikke at du skal tro på, hvad indkøberen for Expertkæden fortæller digThumbs Down
vedrørende at de får 65"VT30 om 2 UGER!Thumbs Down jeg var selv med på Recorder's Event hos Panaconics center Sommer, og bestilte et stk 65"VT30 og manden fra Panasonics sagde at, dem der bestilte fra denne Event, var de første som ville modtage deres nye TV først, og for 65"VT30 kommer i Juni månedCry og ikke om 2 uger, selv om jeg ville blive meget glad for at få det om 2 ugerBeer
men når indkøberen ikke engang, ved at der kommer en 55VT30 modelAngrysiger det vist alt om, hvor godt han har, sat sig ind i de nye modeller fra Panasonic.

Redigeret af taj59 - 05-April-2011 kl. 10:46
Til top
Expert_medarbejder Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-April-2011
Sted: Hinner, Danmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 11:48
Vedr. VT30 i Expert

Expert kommer til at have 50" og 65" i sortiment.

TXP50VT30 vil være at finde i de fleste butikker ultimo maj, såfremt den lovede leveringsdato holder.
TXP65VT30 kræver desværre lidt mere tålmodighed, da den først kommer i begyndelsen af Juli (netop bekræftet af Panasonic).

Vedr. 55"eren må der være tale om en misforståelse. Vi er klar over den er på markedet, men har valgt ikke at have den i sortiment - da det ikke er desværre ikke er realistisk at have samtlige størrelser hjemme i alle modeller.
Såfremt I ønsker en 55" kan den selvfølgelig bestilles hjem ved at kontakte en Expert-butik nær jer.

Mvh
Expert

Redigeret af Expert_medarbejder - 05-April-2011 kl. 11:50
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af Expert_medarbejder Expert_medarbejder skrev:

Vedr. VT30 i Expert

Expert kommer til at have 50" og 65" i sortiment.

TXP50VT30 vil være at finde i de fleste butikker ultimo maj, såfremt den lovede leveringsdato holder.
Mvh
Expert

Det håber jeg da sørme ikke at du har ret i omkring 50VT30, jeg tror de fleste regner med, at dette panel kommer primo majSmile

Og i øvrigt velkommen til recordere.dkTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 12:24

Der er jo ikke nogen som forbyder dig, at selv starte et fælleskøb. Det er vi flere som har haft gjort. Også med gode priser på.

Jeg har startet et "fællesindkøb" af 55" VT30 til en rigtig skarp pris. Se Fælleskøb Big smile

Edit: Prisen er fjernet efter ønske af leverandør. For dem der har set prisen, lad venligst være med at oplyse den til andre, da det vil kunne skade en god forretning.

Redigeret af Steen6400 - 05-April-2011 kl. 14:58
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 12:34

Det håber jeg da sørme ikke at du har ret i omkring 50VT30, jeg tror de fleste regner med, at dette panel kommer primo majSmile

Du kan ikke regne med at de forskellige kæders leveringstidspunkter er ens Smile

De får ikke nødvendigvis skærmene samme sted fra, så det kan være forskellige central lagre de stammer fra. Expert kæden har fælles indkøb, såvidt jeg ved for hele skandinavien.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af keldp keldp skrev:

Man kan jo også vente 8-10 måneder, og så spare 5000-6000 tusinde mindst.Wink

Årh hvad, 5-6 millioner sparet...ja, så kan jeg sgu også godt vente. WinkLOL
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Oprindeligt skrevet af keldp keldp skrev:

Man kan jo også vente 8-10 måneder, og så spare 5000-6000 tusinde mindst.Wink

Årh hvad, 5-6 millioner sparet...ja, så kan jeg sgu også godt vente. WinkLOL
Hi hi hi hi hiLOLLOLLOLLOLLOL
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 13:28

Nu er det jo ikke svært at spare 6 millioner... Jeg tror lige jeg lader være med at købe dén der Aston Martin - så, dér sparede jeg lige 6 millioner! Wink 

Til top

Besvar Besvar Side  <1 3456>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu