Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bruger udmeldt 9
--
Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 09:04 |
JohnnyGF skrev:
Dårligt argument det med bilen,,nu står der ikke i manuellen,,at det er kun er tilkøringsperioden,,men permenent. |
Jamen, så køb dig dog et LCD-tv i stedet...
Nå, nej, jeg erindrer, at der også var en lignende advarsel på mit gamle Sony-LCD...oh dear, hvad gør vi nu, lille du?
|
 |
JohnnyGF
Junior bruger
Oprettet: 11-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 28
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 09:05 |
xcardman skrev:
se alle de tråde sony og ca modul. surt opstød |
øhhh hvad har det med sagen at gøre,,,der må da kunne komme et mere profesionelt svar fra en guldbruger og tester 
|
 |
JohnnyGF
Junior bruger
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 09:11 |
Non-Desperado skrev:
JohnnyGF skrev:
Dårligt argument det med bilen,,nu står der ikke i manuellen,,at det er kun er tilkøringsperioden,,men permenent. |
Nå, nej, jeg erindrer, at der også var en lignende advarsel på mit gamle Sony-LCD...oh dear, hvad gør vi nu, lille du?
|
Der er du gal på den kammerat,,,der er absolut ingen lignende advarsel på et Sony-LCD,,kan i virkelig ikke være lidt seriøse omkring dette her,,nu kommer Panasonic sælgerne sgu ud af hullerne var LOL godt med lidt debat herinde til nye bruger osv
|
 |
Bruger udmeldt 9
--
Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 09:25 |
JohnnyGF skrev:
Der er du gal på den kammerat,,,der er absolut ingen lignende advarsel på et Sony-LCD,,kan i virkelig ikke være lidt seriøse omkring dette her,,nu kommer Panasonic sælgerne sgu ud af hullerne var LOL godt med lidt debat herinde til nye bruger osv |
Da du tilsyneladende kun er ude på at genoplive den gamle LCD/Plasma-krig, fordi du keder dig, så bliver det uden mig som deltager.
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 09:25 |
Nu er brugsanvisninger universelle. D.v.s. at samme brugsforvirring benyttes i stort set alle lande - blot med forskellig oversættelse. Og når man så kender amrikanernes tilgang til problemer, så er det naturligt at skrive en advarsel, for ikke at blive sagsøgt i hoved og rø*.
Dine konspirationsteorier i øvrigt, lugter for mig langt væk af "troll"!! 
M.v.h.
Redigeret af Henrik B. - 16-Juli-2009 kl. 10:20
|
 |
JohnnyGF
Junior bruger
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 09:48 |
ha ha skal jeg forstå det sådan, at når man besøger et Panasonic Center,for at få en Professionel rådgivning, så er det HELT korrekt at man IKKE får at vide at der er sådan advarsel i manuellen,og at det måske kan blive et problem, med SÅ MEGET gaming på en plasma,selv om jeg klart og tydeligt gjorde opmærksom på at det var MEGET GAMING det skulle bruge til og det er også HELT korrekt at man giver mig et Ca modul der ikke kan bruges til tv'et
Er det det i fortæller mig 
Det bliver mere og mere morsomt det her,,hvem er det lige der har de sure opstød ha ha 
|
 |
RogueAgent
Guld medlem
Oprettet: 19-Maj-2009
Point: 859
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 10:04 |
JohnnyGF skrev:
Non-Desperado skrev:
JohnnyGF skrev:
|
Der er du gal på den kammerat,,,der er absolut ingen lignende advarsel på et Sony-LCD,,kan i virkelig ikke være lidt seriøse omkring dette her,,nu kommer Panasonic sælgerne sgu ud af hullerne var LOL godt med lidt debat herinde til nye bruger osv
|
Jeg skal ikke kunne sige hvad Sony siger om deres LCD'er, men prøv at se dette fra en faq på en Samsung hjemmeside:
http://ars.samsung.com/customer/usa/jsp/faqs/faqs_view.jsp?S ITE_ID=1&PG_ID=3&PROD_SUB_ID=41&PROD_ID=154& AT_ID=14974
Jeg har ikke hørt om nogen der har oplevet retention eller burn-in på en LCD skærm, men når det skrives på denne måde opfatter jeg det som en generel ansvarsfraskrivelse, snarere end en "erkendelse" af at der er tale om et reelt problem.
|
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500
Pioneer VSX-859
Carver 753X
Energy RVS/RVSS
Panasonic BD35
Toshiba HD-XE1
Pioneer CLD-D704
|
 |
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6694
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 10:05 |
Henrik B. skrev:
Dine konspirationsteorier i øvrigt, lukter for mig langt væk af "troll"!! 
|
Nemlig! På flatpanels har han kun fået ét svar på trolleriet.
|
Venlig hilsen KB
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 10:21 |
Gaming er ikke et problem på plasma - som du iøvrigt selv har konstateret. Så hvad fortsætter du med at ævle løs for?
M.v.h.
|
 |
JohnnyGF
Junior bruger
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 10:59 |
Henrik B. skrev:
Gaming er ikke et problem på plasma - som du iøvrigt selv har konstateret. Så hvad fortsætter du med at ævle løs for?
M.v.h.
|
Nej du har ret,,,men RIGTIG MEGET GAMING,,er et problem for Plasma,,derfor har jeg solgt min Plasma for ikke at ødelægge den, ville være for synd og ærgeligt, og så købt LCD som ingen problemer har med RIGTIG MEGET GAMING.
|
 |
bomndk
Super bruger
Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 11:10 |
JohnnyGF skrev:
Nej du har ret,,,men RIGTIG MEGET GAMING,,er et problem for Plasma,,derfor har jeg solgt min Plasma for ikke at ødelægge den, ville være for synd og ærgeligt, og så købt LCD som ingen problemer har med RIGTIG MEGET GAMING. | Til gængæld kan det ikke bruges til at se film på  (undskyld,undskyld,undskyld,undskyld,undskyld,undskyld,undsk yld,undskyld,undskyld, undskyld,undskyld,undskyld,undskyld,undskyld)
|
Mvh Bo
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 11:21 |
Og jeg påstår så at RIGTIG MEGET GAMING ikke er et problem på Pana's plasma TV!
Hvem af os har ret, tror du?
M.v.h.
|
 |