recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonics TX32 LX500 - testvinder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonics TX32 LX500 - testvinder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Eivind Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonics TX32 LX500 - testvinder
    Sendt: 15-November-2005 kl. 21:59

En uvidenskabelig "meta-undersøgelse" af test-resultaterne i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7040&P N=1 antyder, at en skærm (blandt LCD-skærmene) skiller sig ud og klarer sig bedre end de øvrige - nemlig Panasonics TX32 LX500.

Hvorfor nævnes denne skærm langt sjældnere end f.eks. Sony, Samsung, Phillips og JVC her i forummet? Er det tilfældigt?

Hvor meget betyder det, at skærmens opdateringshastighed er relativt langsom (14ms sammenlignet med f. eks. Samsung m51 med 8ms)? Skulle dette ikke betyde at skærmen er mindre egnet til at vise sport m hurtige bevægelser f. eks. fodbold? Det harmonerer dog dårligt med de mange flotte test-resultater???

Er der nogen herinde der har personlige erfaringer med denne skærm?

Den kan pt. købes fra medianess.de (som jeg selv har gode erfaringer med) for DKK 13.000 inkl. fragt, hvilket sammenholdt med test-resultaterne lyder meget attraktivt i mine ører...

Eivind

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu