|
PanasonicTX FZ950e OLED |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Januar-2019 kl. 17:51 |
hjælp til billedstilling ønskes
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil sige at der ikke er så meget at justere på. Der er lidt rigeligt rød. men ikke voldsomt. I stedet vil jeg sørme anbefale at du får kalibreret dit skønne TV om et par måneder - det er det hele værd. Der hvor der ofte er en hel del at hente ved en kalibrering er ved HDR indstillingerne, og de indstillinger er det nok svært at finde. I øvrigt er lånte billede indstillinger sjældent ret brugbar fra det ene TV til det andet.
Redigeret af Hother - 27-Januar-2019 kl. 22:39 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak
Jeg må indrømme at billedet der kom frem ved start var overraskende godt, ikke for rødt. (Rasmus Larsen siger jo det sjælden er godt ved start) Jeg kommer fra Pana 65" Plasma( sidste top mode)l, som kun mangler lidt sort så jeg er godt vant. Hvilke firmaer ringer man til ved kalibrering om 2 md. ?
|
|
E.Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for linket
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det skal jeg ikke kunne sige. Vælger du Professional 1 eller 2 (dag og aften), er indstillingerne ganske okay. |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Lofferen
Super bruger Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Hother
Jeg kører med Professional 1 hele dagen, er det nr. 2 om aften eller.*S* Henrik
|
|
Lofferen
Super bruger Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Np sorry det er nr. 2 om aften kan jeg se i dit svar.*S*
H
|
|
E.Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Må jeg forstå det sådan :
Skifter i indstillinder hver dag ?
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Standardindstillinger er sjældent gode. De fleste skærme står jo i 'Standard', 'Dynamisk' eller lign. profil fra start. Mange producenter har dog efterhånden rigtig fine billedprofiler indbygget, men man skal bare huske at skifte over til dem ved opsætning. Der er også kræfter i branchen, som arbejder på at få implementeret en 'reference' billedprofil i tv-skærme.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skifter indstilling alt efter om der er lyst (sollys) eller mørkt i rummet. |
|
E.Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Kalibrering om 2 md. ?
Nu er et væghængt Pana TX-FZ950e OLED en vanskelig sag at pille ned igen, blot til orientering.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |