recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-L55WT50Y og en fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TX-L55WT50Y og en fjernbetjening

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ZioZio Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZioZio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TX-L55WT50Y og en fjernbetjening
    Sendt: 17-April-2013 kl. 16:57
Hej allesammen,

Jeg håber at kunne få lidt hjælp her....

Jeg har overstående tv. Til det er der forbundet et mediecenter (XBMC).

Jeg kunne godt tænke mig at styre både tv og xbmc med min Android tablet (Samsung Galaxy Note 10.1 med IR blaster).

XBMC bliver styret med Yatse og det virker upåklageligt.

Min udfordring er pt. At kunne tænde TV'et med Android tablet'en. Ifølge Panasonic skal alle TV fra 2012 og 2013 kunne tændes fra deres app på android.

Det har endnu ikke lykkes mig at tænde tv'et uden brugen af en anden remote.

Er det lykkes nogen at tænde deres Panasonic 2012/2013 modeller via Android ?

Bonus info: tv'et er på netværket via kabel....
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2013 kl. 21:11
Er du sikker på at Pana siger dette?
Når skærmen er slukket er stort set alt slukket/i dvale (for at have lavt strømforbrug), herunder formentlig også netforbindelsen, så tror ikke du kan "vække" skærmen via netforbindelsen.
Men er selvfølgelig ikke 100%...

Redigeret af thor-thor - 17-April-2013 kl. 21:12
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2013 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af ZioZio ZioZio skrev:

Det har endnu ikke lykkes mig at tænde tv'et uden brugen af en anden remote.

Er "Netværksfjernbetjening" slået til?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 20:03
Har lige leget lidt med mit GT50 (hvor netværksfjernbetjening er slået til) og kan ikke vække den med app'en
Så vidt jeg kan se er den ikke på det trådløse net (har dog ikke checket på min router)
Uden netværksforbindelse kan app'en ikke få kontakt. Men hvem ved, måske kan du få netværksforbindelsen til at være "vågen" hele tiden, men forvent at standby strømforbruget så bliver mange gange højere
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu