|
Panasonic TX-L55WT50Y og en fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ZioZio ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-April-2013 kl. 16:57 |
Hej allesammen,
Jeg håber at kunne få lidt hjælp her.... Jeg har overstående tv. Til det er der forbundet et mediecenter (XBMC). Jeg kunne godt tænke mig at styre både tv og xbmc med min Android tablet (Samsung Galaxy Note 10.1 med IR blaster). XBMC bliver styret med Yatse og det virker upåklageligt. Min udfordring er pt. At kunne tænde TV'et med Android tablet'en. Ifølge Panasonic skal alle TV fra 2012 og 2013 kunne tændes fra deres app på android. Det har endnu ikke lykkes mig at tænde tv'et uden brugen af en anden remote. Er det lykkes nogen at tænde deres Panasonic 2012/2013 modeller via Android ? Bonus info: tv'et er på netværket via kabel.... |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du sikker på at Pana siger dette?
Når skærmen er slukket er stort set alt slukket/i dvale (for at have lavt strømforbrug), herunder formentlig også netforbindelsen, så tror ikke du kan "vække" skærmen via netforbindelsen. Men er selvfølgelig ikke 100%... Redigeret af thor-thor - 17-April-2013 kl. 21:12 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
Er "Netværksfjernbetjening" slået til? Klaus |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Har lige leget lidt med mit GT50 (hvor netværksfjernbetjening er slået til) og kan ikke vække den med app'en
Så vidt jeg kan se er den ikke på det trådløse net (har dog ikke checket på min router) Uden netværksforbindelse kan app'en ikke få kontakt. Men hvem ved, måske kan du få netværksforbindelsen til at være "vågen" hele tiden, men forvent at standby strømforbruget så bliver mange gange højere |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |