|
Panel Fejl?? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-August-2015 kl. 16:56 |
Jeg ejer et LG UF695V. Købt i Bilka sidste lørdag. 55".
Det der undrer mig lidt er hvordan skærmen er skruet sammen. Når man kigger på panelet fra siden så sidder den ikke helt fluks med kanten. Halvejs ned går panelet lidt ind. Dette gælder både i højre og venstre siden. Når jeg evt stikker neglen imellem kanten og panelet giver panelet sig og sidder nogenlunde fint igen. Men stadig lidt mellemrum mellem kant og panel. Jeg har været i Fona og kigget på deres udstillingsmodel. Den fejler ikke noget. Men det berører ikke billedekvaliteten. Er det en fejl på panelet som jeg skal tage fat med LG om?? Hvad mener i kloge hoveder herinde :-) Måske har jeg ikke forklaret mig ordentligt. Jeg kan evt tage et billede af det. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej , jeg ville tage et billede og vise det i Bilka , og så høre hvad de siger.
MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det er ikke noget du skal tale med LG om - du skal tage den med sælger (Bilka). Når du allerede har konstateret, at Fona's ikke ser lige sådan ud, så er det helt klart en fejl ved dit TV. Derfor - reklamér over TV'et, og bed om at få et nyt! Og det skal være snarest muligt, da de ellers kan påberåbe sig, at de skal have de ind til udbedring. M.v.h.
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Det er jo stort set umuligt at tage billeder af den kant som går rundt om tv'et.
Men hvis de nu vælger at ombyttet tv'et. Jeg har ingen papkasse til den. Hvis de nu ikke kan skaffe flere hjem så har jeg et problem. Så skal jeg på udkig efter nyt tv. Altså hvis jeg nu vælger at få pengene tilbage. Jeg gav 5000,- Det irritere mig lidt. Fx når jeg pudser skærmen så hopper panelet ind. Derefter må jeg med min negl hive panelet ud igen. Men det sidder alligevel ikke helt godt. Jeg må prøve at tage billeder af tv'et i dagslys imorgen.
|
|
![]() |
|
Sådan ser tv'et ud efter man har pudset skærmen. Panelet hopper ind.
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/0FM14919.jpg http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/UL714949.jpg Tager op til Bilka idag med billederne. Så må vi se hvad de mener.
|
|
![]() |
|
Narkhaj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
Ned i bilka og få det byttet eller pengene tilbage.
Det ser da helt skidt ud på de billeder :-/ |
|
![]() |
|
De ville ikke give pengene tilbage da jeg ikke har papkassen længere.
Men tilbyder at udskifte panelet. Tekniker kan komme på besøg og udskifte med det samme. Kan det virkeligt være rigtigt ? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Nej, det kan ikke være rigtigt. De bør dig lade vente mindst tre uger!
Spøg til side - hvad skulle de ellers gøre? Jeg formoder du gerne vil have ordnet fejlen? Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja de har lov til at forsøge udbedring 2 gange. Tredje gang har du ret til nyt TV eller ophæve handlen, papkasse eller ej!
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er helt rigtigt, havde en E model Recorder som kom afsted på værksted 3 gange, (med samme fejl) det udløste en anden, så fik en F i stedet for. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Jeg mener at man kan kræve en ombytning, da produktet er konstateret defekt ved levering.
Hermed har køber ikke modtaget det produkt han har betalt for. Hvis der ikke er mulighed for at modtage en intakt vare, bør salget gå tilbage. Dette har ikke noget med om kassen haves. Man kan ikke kræve pengene igen, hvis butikkens regler foreskriver at det kræver emballage. Købeloven giver ikke fortrydelsesret medmindre der er tale om fjernsalg. Jeg vælger altid selv at beholde kassen i nogle dage for en sikkerheds skyld. Det gør det altid lettere at få butikken til at tage noget retur, da de så kan sælge den defekte bare videre til den næste uheldige person i håb om at han ikke finder fejlen, eller vælge at godtage en reparation. Ude af øje, ude af sind. . .
Redigeret af Cyberguyen - 09-August-2015 kl. 14:21 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, der er nogle steder hvor der helt ufravigeligt holdes på at en vare skal returneres i original emballage, hvis den skal ombyttes. Hvilket vel heller ikke er for meget at forlange med en få dage gammel vare. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |