|
Panel Fejl?? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er bare totalt uheldigt. I 2007 købte jeg et Sony 40" lcd. Der kunne man se hvide plamager ved mørke scener. Tekniker udskiftede panelet dengang og tv'et holdte fint til 2015 August. Bortset fra at den lille blev lidt for ivrig med en stor skruetrækker på skærmen.
Og nu igen skal mit ny indkøbte tv repareres. Nu kom vi ikke ind på ombytning overhovedet da sælger selv tilbød pengene tilbage. Da papkassen er smidt ud kan Bilka ikke. Men burde Bilka så ikke ombytte tv'et uden papkasse ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Som skrevet, der er nogen der ikke vil gøre det uden, om så de har retten til det eller ej, er en anden sag. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det kan jo ikke være et problem at ombytte, da der jo så er en kasse til retur TV'et. Hvor svært ka det være Bilka?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Lur mig om ikke der er udsolgt af disse tv, så der er ingen at bytte med.....
Klaus |
|
![]() |
|
Headmaster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2015 Sted: Ishøj, Danmark Status: Offline Point: 6 |
Hvor bor du henne? Jeg har papkassen liggende i bilen klar til udsmidning. Du må godt få min kasse. Bor i Ishøj. < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">Redigeret af Headmaster - 09-August-2015 kl. 21:44 |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Bor også i Ishøj. Har sendt en PM til dig.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Serienummeret skal vel matche kassen for at det kan lade sig gøre?
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Det ville jeg selv give en høstblomst om de så påstår... Det er Bilka som ikke vil ombytte en varen der er defekt ved levering til en ny, fordi kassen ikke er tilstede. Helt urimelig opførsel af Bilka. Men det er jo sikkert fordi de satser på at kunne sælge det videre til en ny kunde. Det er nok heller ikke sjovt for Bilka at skulle have hentet et tv af et elektronik firma og få det lavet og leveret tilbage, så det kan stå og putte sig imellem andre varer. Så er det lettere at sende aben videre lade en kunde reparere en vare, som aldrig burde være solgt i første omgang.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Nu har jeg kontaket LG og de ville sende en tekniker ud en af dagene.
Jeg har fortalt ham at mit panel buer indad. LG fortæller mig at hvis tekniker mener at det er normalt så skal jeg selv betale for tekniker besøg. Er der nogen der ved hvor meget sådan en omgang koster ? Det er hos Servicebroker.dk Som på de tidligere uploadede billeder kan i se at mit panel buer indad. Man kan poppe den ud med neglen eller tage fat om kanten og poppe den ud. Men det berør ikke billedekvaliteten overhovedet. Måske ville det være svært at overbevise tekniker at det er en fejl. Jeg har samtidig set på 2 andre tv'er nøjagtig magen til i Fona. De har ikke denne fejl. Hvad ville i gøre....tage chancen eller leve med det ?
Redigeret af xalodogan - 10-August-2015 kl. 14:01 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Helt nyt ud af kassen grej skal være i orden, også kosmetisk, så enten ombytning, udbedring eller afslag i købsprisen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
LG har sagt at de ikke har set denne fejl før. Tv'et ville blive afhentet imorgen. De ville så tage flere billeder af panelet. Og undersøge om det er en fysisk skade som jeg selv har lavet.
Jeg har fortalt tekniker at det er ikke tilfælde. Hvis det er en produktions fejl ville panelet udskiftes eller tv udskiftes. Jeg håber virkelig ikke at de holder fast på at det er en skade. I så fald skal jeg betale 750kr. |
|
![]() |
|
Simpelthen for dårligt af Bilka. De ville ikke engang ombytte tv'et da papkassen ikke findes.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |