|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() Sendt: 09-Februar-2009 kl. 19:00 |
Hejsa PS. er det ikke det man kalder judder?
Redigeret af kongedam - 09-Februar-2009 kl. 19:11 |
|
![]() |
|
maximus81 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Du har vel tilfældigvis ikke både en computerskærm og fjernsynet slået til på en gang??
|
|
![]() |
|
Everex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Hvis det du ser er en masse små hak, hak, hak – som om du ser en stibe enkeltbilleder i sekvens, frem for en glidende bevægelse – så er det den kedelige side af 24 eller 25 frames progessiv scan. Hvis det du ser, er en relativt glidende bevægelse med periodiske hak (med nogle sekunders mellemrum), så er det en dårlig konvertering fra 30 billeder til 25 billeder i sekundet (Pull-down). |
|
![]() |
|
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() |
@maximus81
@Everex Har i nogen ide om hvordan jeg fjerner Judder, har forsøgt at skifte refreshrate. Redigeret af kongedam - 14-Februar-2009 kl. 17:12 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du skal ikke skifte framerate....Du skal sørge for at sende opløsningen i 50hz
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
How, jeg mente også refresh rate, sorry. Redigeret af kongedam - 14-Februar-2009 kl. 17:10 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hvilket grafikkort har du?
|
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har et passiv Gigabyte HD4850 1gb ram.
|
|
![]() |
|
![]() |
Du kan prøve at experimentere med forskellige Deinterlacing schemes... i ATI CCC. (Vector adaptive er den jeg foretrækker) derudover ligger der nogle PullDown settings i ATI CCCsom du kan lege med...
Endeligt kan du forsøge med Reclock.... Info om reclock her.. |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
@Patriarken Hvor finder jeg de sittings? mvh |
|
![]() |
|
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() |
Problemet opstår når materialet er optaget med fx 24 hz og afspilles med en anden framerate. Løsningen er at vise det med den rate det er optaget med. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja sikkert, reclock anbefales jo også til selvsamme ting... |
|
Mit Setup
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |