recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pansonic BDT-310 blues
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPansonic BDT-310 blues

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pedefup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Pansonic BDT-310 blues
    Sendt: 04-December-2011 kl. 14:57
Halløj

Så har jeg endelig fået mig en blu-ray afspiller. Valget faldt på en Panasonic BDT-310 pga. dens altoverskyggende feature-set, særligt i forhold til prisen. Særligt også boot-tiden for blu-ray og afspilleren selv var også tungtvejende argumenter.

Så blev den sat til og mine spørgsmål popper op.

Kan det virkelig være rigtigt at når jeg trykker på "STOP" så skal man starte skiven forfra altid, også for DVD'ere? Jeg har altid været vant til at kunne stoppe og slukke for min gamle Pioneer DVD og fortsætte på et andet tidspunkt, særligt fordi jeg ser mange TV-serier. Panasonic'en vil partout starte forfra hver gang, gør jeg noget forkert eller er det bare "the blu-ray-way"?

Displayet er sært. Det blinker... Ok, en hardware fejl.
Men det virkelig sære er at der ser ud til at være et mønster i det. Det virker som om den gør det "mere" når den ligesom "arbejder" med noget, og mindre når den bare står og... ja står?
Opdagede lige i dag at da jeg tændte den igen efter at have pillet den ud af stikkontakten blinkede den ikke. Men så snart jeg tændte for min reciever for at få signal til TV'et så begyndte den på det.
Vil lige prøve at sætte den direkte til TV'et, men kan der være noget i softwaren der er bugged? Den er naturligvis forsøgt opdateret til seneste firmware, men der var ingen tilgængelige...

Derudover så glæder jeg mig til at prøve alle de smarte funktioner, har allerede leget lidt med de indbyggede internet ting, det fungerer overraskende godt.

Nogen gode råd til mig? :)

Cheers. Pede.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2011 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af Pedefup Pedefup skrev:

Halløj

Så har jeg endelig fået mig en blu-ray afspiller. Valget faldt på en Panasonic BDT-310 pga. dens altoverskyggende feature-set, særligt i forhold til prisen. Særligt også boot-tiden for blu-ray og afspilleren selv var også tungtvejende argumenter.

Så blev den sat til og mine spørgsmål popper op.

Kan det virkelig være rigtigt at når jeg trykker på "STOP" så skal man starte skiven forfra altid, også for DVD'ere? Jeg har altid været vant til at kunne stoppe og slukke for min gamle Pioneer DVD og fortsætte på et andet tidspunkt, særligt fordi jeg ser mange TV-serier. Panasonic'en vil partout starte forfra hver gang, gør jeg noget forkert eller er det bare "the blu-ray-way"?

Displayet er sært. Det blinker... Ok, en hardware fejl.
Men det virkelig sære er at der ser ud til at være et mønster i det. Det virker som om den gør det "mere" når den ligesom "arbejder" med noget, og mindre når den bare står og... ja står?
Opdagede lige i dag at da jeg tændte den igen efter at have pillet den ud af stikkontakten blinkede den ikke. Men så snart jeg tændte for min reciever for at få signal til TV'et så begyndte den på det.
Vil lige prøve at sætte den direkte til TV'et, men kan der være noget i softwaren der er bugged? Den er naturligvis forsøgt opdateret til seneste firmware, men der var ingen tilgængelige...

Derudover så glæder jeg mig til at prøve alle de smarte funktioner, har allerede leget lidt med de indbyggede internet ting, det fungerer overraskende godt.

Nogen gode råd til mig? :)

Cheers. Pede.
Mja...det lyder - mystisk meget af det. Jeg er ikke ekspert på din BD-model, men har dog selv haft en BDT-300, og kan ikke genkende dine oplevelser.

Smut ind på Pana´s danske hjemmeside, og se om der er nogle firmware opdateringer, og i givet fald installer disse. Hjælper det ikke så tag en sludder med din forhandler om hvad han siger til dine oplevelserSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Pedefup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2011 kl. 20:33
Jeg testede med afspilleren sluttet direkte til TV'et med HDMI kabel, og her blinkede den ikke længere i displayet. Pillede derefter alt udstyr fra stikkontakten og satte afspilleren tilbage på recieveren.
Nu blinker den igen, men ikke så meget som første gang. Bizar fejl!

Så nu vil jeg bestille et nyt HDMI kabel af en lidt bedre kvalitet ved lejlighed, det benyttede er vist et meget billigt kabel.

Tester lidt videre med funktionaliteten omkring afspilning og stop-start. Tror ikke min forhandler er til stor hjælp, den er købt hos Komplett, så må sætte min lid til jer og min egen google-formåen :)

Cheers. Pede.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2011 kl. 20:49

Jeg testede med afspilleren sluttet direkte til TV'et med HDMI kabel, og her blinkede den ikke længere i displayet. Pillede derefter alt udstyr fra stikkontakten og satte afspilleren tilbage på recieveren.
Nu blinker den igen, men ikke så meget som første gang. Bizar fejl!

Så nu vil jeg bestille et nyt HDMI kabel af en lidt bedre kvalitet ved lejlighed, det benyttede er vist et meget billigt kabel.

Tester lidt videre med funktionaliteten omkring afspilning og stop-start. Tror ikke min forhandler er til stor hjælp, den er købt hos Komplett, så må sætte min lid til jer og min egen google-formåen :)

Cheers. Pede.
Har du prøvet det med, om der er en ny s/w udgave til rådighed på Panasonic´s hjemmeside?Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Pedefup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2011 kl. 20:52
Ikke endnu.
Det undrer mig at den ikke selv kan hente den online hvis der er en til download?

Cheers. Pede.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2011 kl. 20:56

Ikke endnu.
Det undrer mig at den ikke selv kan hente den online hvis der er en til download?

Cheers. Pede.
Ind i mellem, så skal man ind og søge på eventuelle opdateringer.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu