recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PAP "effekt" i video fil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPAP "effekt" i video fil

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mutzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 180
Direkte link til dette indlæg Emne: PAP "effekt" i video fil
    Sendt: 19-Februar-2008 kl. 12:03

Hey.

Jeg kunne godt tænke mig at lave en PAP (picture and picture) effekt i mine videoer.

Helt specifikt tænker jeg på følgende.

Jeg har to optagelser fra banedage på min mc på samme bane, med 3 år imellem. Det jeg gerne vil er at tage et klip på en omgang eller to fra hver af disse videoer, og smelte sammen i en video, side om side, så jeg kan se de to videoer samtidig på skærmen.

Ideen er at kunne se forskellen på hvordan jeg kørte dengang og nu, da jeg har udviklet mig en del siden første gang jeg var på banen. Det ville være super cool at kunne se det live, i stedet for bare at vide at mine omgange er hutigere nu end dengang :-)

Håber der er nogen der kender et program der kan gøre det for mig :-) At splitte de to videor op skulle jeg nok kunne finde frem til, men at lave selve PAP delen har jeg ikke lige kunne finde frem til.

Mutzer

Mutzer
Til top
Mutzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2008 kl. 12:07

Hvis det kunne laves så output filen er i wmv format, ville det være rigtig nice, da jeg så kan streame det til min xbox, og lure det på storskærmen i stuen :-)

Hvad med lyd...det bliver vel bare oveni hinanden så? Men det går også.. det vigtigste er at kunne se det visuelt!

Mutzer
Til top
Mutzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2008 kl. 17:15
Alternativt kunne jeg nøjes med en afspiller der evt kunne spille to streams på en gang ved siden af hinanden, men at smelte dem sammen til en ville være klart at foretrække.
Mutzer
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu