recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Parabol til 1W og 36E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Parabol til 1W og 36E

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Coper Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Coper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Parabol til 1W og 36E
    Sendt: 09-April-2012 kl. 12:50
Hej

Jeg vil gerne kunne modtage 1W Canal Digital samt 36E for at kunne modtage russiske program pakke.

Er det muligt med 1 parabol eller skal jeg have 2.

Hvilket slag udstyr er nødvendigt...

Mvh
Martin
Til top
sapi100 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-December-2007
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sapi100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 14:26
Du kan nøjes med 1 parabol,men så skal du have en motor der drejer den.

Til top
Coper Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Maj-2006
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Coper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 17:34
Havde set på motor løsning - Vil gerne have et klart signal men uden unødvendig udstyr. Regner med at jeg skal have 2 kort - 1 fra Canal Digital og 1 fra TriColor.

Men er usikker på hvilken parabol og motor bedst passer til mit behov. Vil gerne se de kanaler der er HD i HD.
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Point: 2891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 21:17
Prismæssigt vil 2 paraboler koste stort set det samme, som etablering af motorstyring.

Det er mere hvad med modtager/tv.
Der skal være 2 indgange eller 2 bokse, hvis det er separate paraboler.

Men så fungerer de også uafhængigt af hinanden..
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af avh avh skrev:

Det er mere hvad med modtager/tv.
Der skal være 2 indgange eller 2 bokse, hvis det er separate paraboler.
Det klares da med en DiSEqC switch og 1 boks
hvis der ikke er behov for 2 bokse.

Mvh JørgenT
Til top
sapi100 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-December-2007
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sapi100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 21:35
Køb en stor parabol (min på 1m eller 1.25m) og en motor med metal gear. Søg evt på ebay.de der er meget billigere end herhjem.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu