|
Parabol til 1W og 36E |
Besvar |
Forfatter | |
Coper
Ny bruger Oprettet: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-April-2012 kl. 12:50 |
Hej
Jeg vil gerne kunne modtage 1W Canal Digital samt 36E for at kunne modtage russiske program pakke. Er det muligt med 1 parabol eller skal jeg have 2. Hvilket slag udstyr er nødvendigt... Mvh Martin |
|
sapi100
Bruger Oprettet: 19-December-2007 Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan nøjes med 1 parabol,men så skal du have en motor der drejer den.
|
|
|
|
Coper
Ny bruger Oprettet: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Havde set på motor løsning - Vil gerne have et klart signal men uden unødvendig udstyr. Regner med at jeg skal have 2 kort - 1 fra Canal Digital og 1 fra TriColor.
Men er usikker på hvilken parabol og motor bedst passer til mit behov. Vil gerne se de kanaler der er HD i HD. |
|
avh
Guld medlem Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prismæssigt vil 2 paraboler koste stort set det samme, som etablering af motorstyring. Det er mere hvad med modtager/tv. Der skal være 2 indgange eller 2 bokse, hvis det er separate paraboler. Men så fungerer de også uafhængigt af hinanden..
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det klares da med en DiSEqC switch og 1 boks
hvis der ikke er behov for 2 bokse.
Mvh JørgenT
|
|
sapi100
Bruger Oprettet: 19-December-2007 Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb en stor parabol (min på 1m eller 1.25m) og en motor med metal gear. Søg evt på ebay.de der er meget billigere end herhjem.
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |