|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
||
Jeg har nu fundet en løsning til windows, også med newcs - den crasher dog med forskellige intervaller, men jeg håber snarligt at få opklaret hvorfor :-) Redigeret af confused - 12-Oktober-2009 kl. 13:45 |
|||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|||
![]() |
|||
ThePulse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() |
||
Fortæl fortæl
|
|||
![]() |
|||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
||
Jeg har beskrevet mit setup i denne tråd : http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=59934& PN=2&TPN=2 Det crasher dog stadig efter at jeg nu har opgraderet til win7, så jeg arbejder videre med at få noget til at køre med andLinux |
|||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|||
![]() |
|||
Bigboy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
||
I dag var der automatisk opdatering af S-kanalerne på mit V10 og nu virker alle Canal Digital HD kanalerne. HURRA! |
|||
Mvh.
PT Panasonic TX-42V10e Hitachi PJ-TX100 102" 16:9 gråt lærred KEF 5.1 surround Butkick transducer T.Hansen (virker faktisk og koster 150kr) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |