|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
Og den oplysning kommer du først med nu? Klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Jeg rykkede også for oplysninger, det kom der heller ikke meget ud af.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
susann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2011 Sted: charlottenlund Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Jeg beklager meget, men jeg synes jeg prøver at svare efter bedste evne, er hverken ude på at tilbageholde oplysninger eller undlade at svare, det ville jo også være dumt, når nu det er mig, der har brug for hjælp og jer, der prøver at hjælpe. Når man er helt blank indenfor disse ting, er det også lidt svært at vide helt præcis hvilke informationer, der er nødvendige.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Alt er relevant, udstyr, model, opsætning m.v.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
susann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2011 Sted: charlottenlund Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Ja, det forstår jeg nu.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja man kommer ikke langt ud fra dit startindlæg, det er faktisk så mangelfuldt som det kan være med oplysninger.
|
|
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
Altså, Jeres sat modtager har aldrig stået ved Alfa View tv'et men ved et andet tv? I har før set fjernsyn analogt på det tv, altså DR og TV2 på det tv, og så har I kunnet se den kanal, sat modtageren nu stod på.
Nu kan man som bekendt ikke se analogt tv via antenne længere, så I har købt en boks. Nu kan I så ikke længere se parabol kanaler på Alfa View tv'et. Er boksen tilfældigvis den her http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4129&n=10 I så fald er problemet, at den boks ikke sender signal videre, når den ikke er tændt. Derfor skal den være tændt, når I vil se parabol tv, eller I skal købe en splitter. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Ham_Der, det er ikke den box, jeg tager lige et billede af boxen, når jeg kommer hjem og lægger ind. Men ellers har du helt ret i forløbet... :-)
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
Mit forslag kunne godt være problemet alligevel, hvis den er tilsluttet korrekt. Jeg kan sagtens forestille mig, at der er andre bokse der ikke sender signalet videre i stand by, for at spare strøm. Jeg ved bare, at netop den boks er sådan. Er der antenneledning mellem boks og tv, eller er der kun scart/HDMI. Hvis der ingen antenneledning er til tv'et, så skal der sådan en på. |
|
![]() |
|
RVS68 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Har i prøvet dette?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Rene´,
Nu fik jeg ikke taget et billede af boxen, men nej, der er ikke noget antennekabel dertil, der er nemlig to etager mellem og for stor afstand, men i aften vil jeg lige prøve at tænde, så den ikke står på standby og se om det gør noget forskel.
Hilsen
Susann
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |