|
Parabolskærm |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
forhøjningen ville kunne ses selsom mærket fjernes.
fjernes klistermærket er den rød indeunder
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skiftede i 2019 væk fra YouSee, da de fjernede en stor del af deres kanaler. Konen var meget imod en grim parabol på huset Så jeg prøvede med at tage nogle billeder af muren og lave en manuel texture mapping i Photoshop, som jeg unwrappede og printede på en folie. Folien blev monteret uden varmepistol, men med sæbevand i en forstøver. Det var også mest et forsøg, som tog ret lang tid, men endte med at blive overraskende godt Jeg har forkortet beslaget og malet det en brun farve, da det ellers ville ruste. Allente FlatDish: https://www.allente.dk/tv-bokse-og-udstyr/flatdish/ Redigeret af Cyberguyen - 19-September-2022 kl. 23:26 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |