|
Parabolskærm |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
forhøjningen ville kunne ses selsom mærket fjernes.
fjernes klistermærket er den rød indeunder
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skiftede i 2019 væk fra YouSee, da de fjernede en stor del af deres kanaler. Konen var meget imod en grim parabol på huset ![]() Så jeg prøvede med at tage nogle billeder af muren og lave en manuel texture mapping i Photoshop, som jeg unwrappede og printede på en folie. Folien blev monteret uden varmepistol, men med sæbevand i en forstøver. Det var også mest et forsøg, som tog ret lang tid, men endte med at blive overraskende godt ![]() Jeg har forkortet beslaget og malet det en brun farve, da det ellers ville ruste. Allente FlatDish: https://www.allente.dk/tv-bokse-og-udstyr/flatdish/ ![]() ![]() ![]() Redigeret af Cyberguyen - 19-September-2022 kl. 23:26 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |