Faldt over dette på forbrugerstyrelsens hjemmeside:
Mangler ved varen
Hvis der opstår en fejl ved dit fjernsyn efter købet, har du 2 års reklamationsret. Du skal altid reklamere til sælgeren, uanset om varen er købt i en butik eller via fjernsalg. Det er som udgangspunkt dig, der vælger, om der skal ske ombytning eller reparation, medmindre det du vælger, påfører sælgeren uforholdsmæssigt store omkostninger. Hvis forretningen bytter tv’et, skal det ny tv være magen til det oprindelige, med mindre du selv aftaler noget andet med forretningen. Vælger forretningen at tage tv’et retur, skal du have alle dine penge igen. Forretningen må altså ikke trække noget fra beløbet. Til gengæld skal du levere tv’et tilbage i nogenlunde samme stand, som du modtog det i.
Er da meget betryggende at læse, og kan derudover anbefale eventuelle købere at gå ind på forbrug.dk og læse deres udemærket guide til køb af fladskærms tv. De har i modsætning til de fleste andre sider ikke interesser i dit køb.