recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Parallelimport, hvordan står jeg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketParallelimport, hvordan står jeg?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Benitez Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2007 kl. 13:16

Ok, så kan fornemme at det er afgørende hvor jeg køber mit tv? altså er det en butik der er solid, yder god service og har en handelsmoral der gør, at de lever op til deres forpligtelser, herregud finder jeg jo nemt

Men stadig er der nogen der har gode eller dårlige erfainger ved køb af paralelimporteret tv så vil jeg meget gerne høre fra jer.. og meget gerne en begrundelse for hvorfor i synes det ene eller det andet?

Og meget gerne bud på hvilke forretninger der kan anbefales?

Benitez
Til top
Benitez Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2007 kl. 00:22

Faldt over dette på forbrugerstyrelsens hjemmeside:

Mangler ved varen
Hvis der opstår en fejl ved dit fjernsyn efter købet, har du 2 års reklamationsret. Du skal altid reklamere til sælgeren, uanset om varen er købt i en butik eller via fjernsalg. Det er som udgangspunkt dig, der vælger, om der skal ske ombytning eller reparation, medmindre det du vælger, påfører sælgeren uforholdsmæssigt store omkostninger. Hvis forretningen bytter tv’et, skal det ny tv være magen til det oprindelige, med mindre du selv aftaler noget andet med forretningen. Vælger forretningen at tage tv’et retur, skal du have alle dine penge igen. Forretningen må altså ikke trække noget fra beløbet. Til gengæld skal du levere tv’et tilbage i nogenlunde samme stand, som du modtog det i.

Er da meget betryggende at læse, og kan derudover anbefale eventuelle købere at gå ind på forbrug.dk og læse deres udemærket guide til køb af fladskærms tv. De har i modsætning til de fleste andre sider ikke interesser i dit køb.

Benitez
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu