|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Koner har ingen forstand på teknologi... kunne de købe Løvernes konge til
deres dreng/pige til 10kr på Betamax.. gjorde de det. Det er heller ikke "Fam. Jensen - Jeg stemmer på liste Ø og Helle Thorning" der hjemme der har indflydelse på overgangen til HD... Det er fanatikerne og Hight tec familierne, med farmand der har børnenes fødselsdage skrevet i en PDA for at huske dem... og børnene der allerede spiller HD.. der skal præge valget af formatet. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Glæder mig utroligt til Battle of Britain - man er jo luftfarts mand
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Die Hard, Independence, Robocop, Cast Away og I Robot.. Store titler..
Ikke at glemme Pirates, Bond og Xmen samt Prison Break |
|
![]() |
|
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Og fra Fox:
October 2nd The Day After Tomorrow Master and Commander October 9th 28 Days Later Amittyville Horror Edward Scissorhands The Fly From Hell Robocop November 6th A Bridge Too Far Battle of Britain November 13th I, Robot November Die Hard Die Hard 2: Die Harder Die Hard With a Vengeance Red Dawn December 4th Cast Away Independence Day Mr. and Mrs. Smith Ronin Also Announced Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer Live Free or Die Hard Prison Break og fire stks. ubekendte. What a lovely war ![]() Redigeret af Bruce - 20-August-2007 kl. 23:54 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hmm, jeg troede at Fox seriøst ventede på BD+ eller at AACS LA får styr på tingene?
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
![]() |
Nu kunne du jo overveje at gå i biffen og se filmene ![]() |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
BD+ er da også færdigt efter hvad jeg har hørt. Fox er selv en af udviklerne bag systemet, og ifølge et par insidere på AVS har de været i testfasen i den seneste tid. Redigeret af lunddal - 21-August-2007 kl. 08:05 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Har du et link? |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
http://www.engadgethd.com/2007/06/20/bd-drm-is-now-available -for-
blu-ray/ http://gear.ign.com/articles/798/798054p1.html |
|
![]() |
|
![]() |
De links kender jeg godt - men de er fra BD+ marketingsafdelingen.
![]() Det var de citerede links fra AVSforums, som jeg tænkte på. Men det bliver da spændende at se hvor lang tid det tager Slysoft at ordne det lille problem. AACS LA er tilsyneladende blevet træt af at tilbagekalde almindelige AACS nøgler; det gik jo heller ikke sindsygt godt for dem sidste gang. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
De var fra paidgeek så vidt jeg husker - han er fra SPHE.
|
|
![]() |
|
peterakastorm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2005 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hehe, se her: http://www.engadget.com/2007/08/21/michael-bay-responds-to-p aramounts-abandonment-of-blu-ray-no-t/
Michael Bay - instruktøren af bla. Transformers, gider ikke Paramount mere, efter de har droppet Blu-Ray... Det er sgu da meget sjovt! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |