|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() Sendt: 25-Juni-2009 kl. 10:30 |
||
Nu kommer de titler der har vundet en eller flere Oscars fra Paramount ikke bare på Blu-ray, men som en 2 Disc oplevelse, spækket med detaljer, ekstramateriale og ikke mindst, et mere smagsfuld cover.
Paramount Sapphire Series kaldes konceptet og minder meget om New Line's Platinum Series til DVD. En Sapphire Series udgivelse skulle altså dække enhver sand fans dybeste ønsker og drømme. Om der bliver tale om en særlig behandling af billedet og om ekstramaterialet udelukkende bliver i HD, kan jeg desværre ikke finde noget konkret på. De 3 første film på vej er: ![]() ![]() ![]() Jeg kan se andre steder på nettet begynder de at lave lister med Oscarvindende Paramountudgivelser, så vi kunne jo prøve at gøre det samme. Følgende vil komme som Sapphire udgivelser (hvis det skal være alle Oscartitler) Titanic (1997) Ghost (1990) Apocalypse now (1979) Saving Private Ryan (1998) Indiana Jones - Raiders of the lost ark (1981) Indiana Jones and the temple of doom (1984) Indiana Jones and the last crusade (1989) Officer and a gentleman (1982) Love story (1970) Chinatown (1974) Murder on the Orient Express (1974) The Accused (1988) Nitter Catch me if you can (2002) Minority report (2002) Crocodile Dundee (Alle 3) The firm (1993) Indiana Jones and the kingdom of the crystal skull (2008) Beverly hills cop (alle 3) Lidt links: Blu-ray.com news Paramount debuts Blu-ray Sapphire Series Highdefdigest Forum debat Redigeret af Kim Jespersen - 25-Juni-2009 kl. 17:41 |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
||
Lækkert
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
||
Gladiator og Titanic skal jeg have, men det er kun hvis de kommer som region B. Indtil videre har jeg forgæves forsøgt at finde ud af om det kun kommer som region A eller hvad planerne lige er. |
|||
![]() |
|||
Easterfarm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
||
nice....
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
||
Paramount regionskoder ikke. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Fantastisk oplysning, det vidste jeg ikke. Sad lige og tænkte på om de kunne finde på at lave dem regionsfrie og så med undertekster som download. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Lækkert De fire film finder sikkert vej til min afspiller |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12430 |
![]() |
||
Jeg tror grise flyver og helvede fryser til is før du kan downloade danske undertekster til en amerikansk BD-udgivelse, men som nævnt regionskoder Paramount ikke deres udgivelser, så det kræver kun grundlæggende engelskkundskaber... |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Titanic skal jeg nok også have. vhs dvd og nu blu-ray. Tror snart de har overskud på Titanic filmen
![]() braveheart kommer nok også i indkøbskurven. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det tror jeg du kan have ret i, det ville også gå ud over de Europæiske distributører, hvis det da ikke lige er fimaet selv og det kan jeg ikke huske om det er Paramount selv. |
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Er det ikke noget med at nogle Paramount titler har Danske undertekst
udover at de er regionskoder fri, mene at de fleste nye Paramount titler i UK udgaven har Dansk undtekster men af US udgaven ikke har det ? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er da noget jeg vil undersøge, det kunne være så stort med de udgivelser med danske tekster, hvis der altså ikke lige kommer en regulær Region B udgave af dem.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |