|
Parre blutooth mus med computer? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2012 kl. 22:23 |
Har købt denne Toshiba bærbar med indbygget bluetooth: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/SATP850132/toshiba-satellite-p850-132-15-6-barbar-computer
og denne Logitech mus der bruger bluetooth: http://www.logitech.com/da-dk/mice-pointers/mice/6811 Jeg regnede med at jeg uden problemer at kunne forbinde mus og bærbar via bluetooth (uden at bruge den medfølgende "unifying connector"), men kan ikke få det til at virke. Er det umuligt? Har jeg begået en fejl og købt den forkerte mus? eksempelvis kunne forbinde direkte til den bærbare via dens indbyggede BT?
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har købt den forkerte mus
Den sidste du har linket til vil kunne køre via din bluetooth ifølge logitech
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Der står intet om bluetooth på den mus, du har købt. Wireless kan være meget forskelligt.
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Tak for svarene, jeg har åbenbart sovet lidt i timen da jeg købte ind.....
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Logitech M510 er en hamrende god mus. Jeg har selv M505. Før i tiden brugte jeg også Bluetooth mus, men nu er jeg gået over til Unifying. Det er lettere at have med at gøre end Bluetooth - synes jeg. Så hvis du kan undvære en USB-port (du har 4), kan du jo fint beholde den gode mus du har fået købt. Hvis du så en dag, vil have eksternt tastatur sat til computeren også, så køber du et der understøtter Unifying.
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Jamen det er da en fin mus. Men er nu lidt irriteret over at den modtager skal sidde og stikke ud på siden, (selvom den er relativ lille), især når man ved at man kunne have undværet den.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Ja, det er da rigtigt nok - men modtageren er så lille at når først den sidder der lægger man stort set ikke mærke til den. Man lader den bare sidde i hele tiden. Men - hvis du vil - kan du så ikke få pengene tilbage eller bytte musen?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Jo den burde kunne returneres, "mediterer" lige lidt over mulighederne
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |