|
Partionering - nemmest og bedst? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Men... Uanset hvad. Lav nu den backup af billeder, dokumenter, medvidere, så du er sikret i hoved og den, du sidder på!!!
Ting KAN gå galt...
|
||
![]() |
||
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 336 |
|
Men hvorfor vil du gerne dele SDD'en op i to drev?
|
||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
|
Det burde fremgå af det jeg tidligere har skrevet at det gør jeg allerede. Og at det ikke er data der er et issue lige her, men selve den nye windows installation på en ny computer.
![]() |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
|
Det har jeg vist også svaret på - nederst på side 1.
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
|
Virus er ligeglad med opdeling af diske.
Du gør at besværligt for dig selv. |
||
![]() |
||
|
Det er jo normalt programmer, der angribes af virus. Og det vil sige at det normalt er C-drevet man skal måske helt formattere i værste fald, eller i hvert fald geninstallere. Derfor er det smartest at data er adskilt fra C-drevet.
I øvrigt er det ikke besværligt - det tog under 5 minutter med AOMEI Partition Assistant Standard - meget nemt og intuitivt program at bruge. Ekstremt nemt at opdele en partition i to!
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
|
Godt, du endte med en løsning, hvor DU er tilfreds. Det er jo ligesom det, der er det vigtigste! :)
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
|
Du lærer det nok på den hårde måde . Virus er ligeglad med drev bogstaver.
Redigeret af hansie - 17-September-2018 kl. 21:23 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19563 |
|
Virus er fuldstændigt ligeglad, det ved jeg udemærket godt.
Alligevel har jeg også delt min SSD i flere partitioner, hvoraf den ene er mail/browserdata og cache til photoshop og den anden er systemdisken. Har så en traditionel disk til “almene brugerdata”. For mit vedkommende er det fordi jeg vil kunne formattere mit C: drev og reinstallere uden at jeg mister nogle data overhovedet og uden at jeg behøves at tænke over, hvor data er placeret, hvis jeg vil formattere. Klaus
|
||
![]() |
||
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
|
F.eks. krypto-malware er meget populært blandt svindlerne, som går specifikt efter dine personlige data, der kun kan geninstalleres fra en backup.
|
||
![]() |
||
|
Ok, fint nok, men jeg har det som Klaus - jeg vil gerne have programinstallationer og data adskilt.
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Ahh okay. Rart at vide noget nyt
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |