|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() Sendt: 11-November-2007 kl. 20:07 |
Hej, Er der et performance problem i at partitionere en stor harddisk til c: drev på 50GB til software og resten til data? I tilfælde af reinstallation, så har man stadig data intakt. Er der nogen, der har erfaringer med dette? Mvh Claus Redigeret af Harder - 11-November-2007 kl. 20:07 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Ingen problemer. Du vælger bare et program fra denne liste.
Jeg bruger selv Acronis Disk Director (payware). Hvis jeg skulle vælge en freeware løsning, ville det [nok] blive en Live CD med GParted. Der er fuld NTFS support, selvom det er et Linux program. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Det lyder som en glimrende ide, og er forresten også hvad jeg selv gør. Husk dog at 50GB måske ikke er nok til software eftersom visse programmer bruger midlertidige filer som de lægger på dit c: drev som standard. Windows vil også bruge plads til sin swapfil der dog kan flyttes under protest fra Windows.
Hvis du bruger Windows Vista så har jeg hørt at den kan kræve op til 40GB alene til sig selv. Dog bruger jeg kun 36,9GB til Windows Vista og alle programmer, så det lyder lidt som et ekstremt tilfælde. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |